Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Jnews core
Jnews core
05 sep 2015 16:17 - 07 sep 2015 14:32
Hoi,
Ik gebruik Jnews core 8.3.1 voor het verzenden van een nieuwsbrief.
Mensen klagen dat ze zich niet kunnen afmelden van de nieuwsbrief.
De afmeldknop 'veilig uitschrijven' werkt dus niet. Ik het zelf ook geprobeerd. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Groeten,
Jurgen
website: sweegersfinance.nl
Edit Jelle. Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.
Ik gebruik Jnews core 8.3.1 voor het verzenden van een nieuwsbrief.
Mensen klagen dat ze zich niet kunnen afmelden van de nieuwsbrief.
De afmeldknop 'veilig uitschrijven' werkt dus niet. Ik het zelf ook geprobeerd. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Groeten,
Jurgen
website: sweegersfinance.nl
Edit Jelle. Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.
- sweegers
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Jnews core
08 sep 2015 08:54
Heb je iets aan de template veranderd? Wat gebeurt er als je het probeert met een van de standaard nieuwsbrieftemplates?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Jnews core
08 sep 2015 10:29
Hoi Astrid,
Als ik een standaard nieuwsbrief stuur kan ik ook niet uitschrijven.
Wat ik ook opvallend vind is dat ik een pagina krijg na uitschrijven waarop niets staat, behalve:
jNews Core 8.3.1, Joomla extensions powered by Joobi.
Je zou denken dat jNews wel een pagina had voorgeprogrammeerd met iets van:
we vinden het jammer dat u....
Groeten,
Jurgen
Als ik een standaard nieuwsbrief stuur kan ik ook niet uitschrijven.
Wat ik ook opvallend vind is dat ik een pagina krijg na uitschrijven waarop niets staat, behalve:
jNews Core 8.3.1, Joomla extensions powered by Joobi.
Je zou denken dat jNews wel een pagina had voorgeprogrammeerd met iets van:
we vinden het jammer dat u....
Groeten,
Jurgen
- sweegers
- Joomla!NL ontdekker
Jnews core
08 sep 2015 11:13
Download nog eens een keer de extensie en installeer hem even opnieuw.
Je moet inderdaad een pagina krijgen. Of de melding dat je e-mailadres is verwijderd (als je niet ingelogd bent) of een pagina waar je nog iets meer kunt aangeven (als je wel ingelogd bent).
Je moet inderdaad een pagina krijgen. Of de melding dat je e-mailadres is verwijderd (als je niet ingelogd bent) of een pagina waar je nog iets meer kunt aangeven (als je wel ingelogd bent).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Jnews core
08 sep 2015 11:24
ja, maar dan ben ik mijn abonnee-bestand kwijt en mijn oude nieuwsbrieven. Moet ik dat eerst exporteren en importeren.
Ik dacht dat het iets in de instellingen is, dat je ervoor kunt kiezen dat mensen zich niet kunnen uitschrijven.
Groeten,
Jurgen
Ik dacht dat het iets in de instellingen is, dat je ervoor kunt kiezen dat mensen zich niet kunnen uitschrijven.
Groeten,
Jurgen
- sweegers
- Joomla!NL ontdekker
Jnews core
08 sep 2015 11:40
Als je hem niet de-installeert ben je normaal gesproken niets kwijt. Maar ik zou wel altijd voor de zekerheid eerst een backup maken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Jnews core
08 sep 2015 12:37
Ah, lukt niet. Hij kan installatiepakket niet vinden. (Terwijl ik het eerder dus wel geïnstalleerd heb.)
Jurgen
Jurgen
- sweegers
- Joomla!NL ontdekker
Jnews core
08 sep 2015 14:44
Wat doe je dan? Heb je wel het juiste pakket gedownload?
Je Joomla-versie is ook verouderd
Je Joomla-versie is ook verouderd
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden