Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Request time-out
Request time-out
09 sep 2015 11:28
Beste lezers,
Ik probeer in J!3.4 Chronoforms_V5.0.10_Component.zip te installeren maar krijg fout:
"Request Time-out. Server timeout waiting for the HTTP request from the client".
Dit bestand bestaat, als je deze hebt ge-unzipped, uit 2 zip bestanden, namelijk Chronoforms.zip en een bestand met de naam cegcore.zip. Het installeren van Chronoforms gaat prima, de tweede geeft dezelfde fout als bovengenoemd.
Met versie 4 ontstaat hetzelfde probleem.
Installatie binnen Joomla (Extensiebeheer) is gebeurd via 'Upload pakketbestand' en 'Installeren vanuit map'.
Wat zou de reden kunnen zijn??
Ik probeer in J!3.4 Chronoforms_V5.0.10_Component.zip te installeren maar krijg fout:
"Request Time-out. Server timeout waiting for the HTTP request from the client".
Dit bestand bestaat, als je deze hebt ge-unzipped, uit 2 zip bestanden, namelijk Chronoforms.zip en een bestand met de naam cegcore.zip. Het installeren van Chronoforms gaat prima, de tweede geeft dezelfde fout als bovengenoemd.
Met versie 4 ontstaat hetzelfde probleem.
Installatie binnen Joomla (Extensiebeheer) is gebeurd via 'Upload pakketbestand' en 'Installeren vanuit map'.
Wat zou de reden kunnen zijn??
- ZantenR
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Request time-out
09 sep 2015 12:46
Je moet het niet unzippen, maar gewoon installeren. En een time out kan veroorzaakt worden door een trage verbinding of een overbelasting van de server. Dus als je het bij het installeren van de standaard .zip nog steeds hebt, dan gewoon over een half uurtje nog een keer proberen. Als het dan nog niet werkt, zou ik contact met je hoster opnemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Request time-out
09 sep 2015 12:54
Dank je wel Astrid. Ik heb inmiddels ook de hoster geïnformeerd.
- ZantenR
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Request time-out
09 sep 2015 13:23
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd en dit draadje gesloten. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.634 seconden