Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Email adressen worden verborgen...
Email adressen worden verborgen...
01 okt 2015 11:55
Ik heb een nieuwe website gemaakt, maar maak gebruik van mijn oude database. Deze is hersteld maar heb nog een paar probleempjes over... hier is er een van... (topic over update van men website is
forum.joomlanl.nl/forum/63-2-5-x-install...zetten-backup/125707
ter informatie)
In mijn postings worden de meeste email adressen verborgen, hoe maak ik ze zichtbaar?
In mijn postings worden de meeste email adressen verborgen, hoe maak ik ze zichtbaar?
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken." _mce_' + path + '\'' + prefix + ':' + addy59269 + '\'>'+addy_text59269+'<\/a>'; //-->
LIfe is hard, but so is a rock.
- cpo1972
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
01 okt 2015 12:01
Dat ligt aan de instelling van je browser en de melding geeft dat ook aan (Javascript is niet ingeschakeld). Ik zie ze namelijk wel:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 okt 2015 12:06
DIe zie ook ook, heb ze ook als tekst erin staan. Maar zie jij hier ook de email adressen staan?
achtmaalserallyclub.nl/sites/index.php/officials/official-clubs
Ik hoopte dat het een instelling op de website was, omdat als ik het bericht open ik mijn afbeeldingen niet meer zie. en ze er niet meer inkrijg (is een aparte post voor gemaakt).
achtmaalserallyclub.nl/sites/index.php/officials/official-clubs
Ik hoopte dat het een instelling op de website was, omdat als ik het bericht open ik mijn afbeeldingen niet meer zie. en ze er niet meer inkrijg (is een aparte post voor gemaakt).
- cpo1972
- Joomla!NL ontdekker
01 okt 2015 12:09
Dat wordt veroorzaakt door een hele berg code die door het plakken vanuit Word (?) in je artikel zit. En misschien dat daar ook wel je probleem van de afbeeldingen door veroorzaakt wordt.
Knip de tekst uit je editor en plak hem in kladblok vanuit je editor en plak hem opnieuw "kaal" in je editor en maak de e-mail links opnieuw aan.
Knip de tekst uit je editor en plak hem in kladblok vanuit je editor en plak hem opnieuw "kaal" in je editor en maak de e-mail links opnieuw aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 okt 2015 12:38
Hoi Astrid,
JIj weet echt veel...
Maar was geen kopie vanuit word... zelf getypte code om de tabel te krijgen... had het zelfde al gedaan om de email adressen zichtbaar te maken op de contact informatie pagina... wou men afbeeldingen houden.... hopelijk weet iemand daar een oplossing voor (in het draadje dat hiervoor is aangemaakt )
Dank je wel
JIj weet echt veel...
Maar was geen kopie vanuit word... zelf getypte code om de tabel te krijgen... had het zelfde al gedaan om de email adressen zichtbaar te maken op de contact informatie pagina... wou men afbeeldingen houden.... hopelijk weet iemand daar een oplossing voor (in het draadje dat hiervoor is aangemaakt )
Dank je wel
- cpo1972
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden