Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
mobiel menu opent niet
mobiel menu opent niet
16 okt 2015 14:25
Hallo allemaal,
Nu heb ik weer een probleem: Met JQuery easy opent het mobiele menu niet, staat er wel maar zodra erop geklikt wordt geen items.
Schakel ik JQuery easy uit, opent het menu perfect, maar krijg ik geen items in de winkelwagen. Iemand suggesties?
Ik gebruik de laatste versies van Joomla en Virtuemart.
Nu heb ik weer een probleem: Met JQuery easy opent het mobiele menu niet, staat er wel maar zodra erop geklikt wordt geen items.
Schakel ik JQuery easy uit, opent het menu perfect, maar krijg ik geen items in de winkelwagen. Iemand suggesties?
Ik gebruik de laatste versies van Joomla en Virtuemart.
- Marcel014
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
mobiel menu opent niet
16 okt 2015 17:58
Dan zal je uit moeten zoeken waar je een conflict hebt. Virtuemart zo normaal gesproken goed moeten werken. Dus het wordt of veroorzaakt door je template of door een extensie die je zelf geinstalleerd hebt.
Zet dus Protostar als standaard template en zet al je zelf geïnstalleerde extensies uit en zet ze dan een voor een weer aan. Controleer de werking van je site na elke actie.
Zet dus Protostar als standaard template en zet al je zelf geïnstalleerde extensies uit en zet ze dan een voor een weer aan. Controleer de werking van je site na elke actie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
mobiel menu opent niet
19 okt 2015 15:04
Het grote probleem is eigenlijk dat de pop up "product is toegevoegd aan de winkelwagen" niet wil laden. Het laadicoontje blijft maar draaien. Maar dat gebeurt na onbepaalde tijd, dus het kan na een dag vastlopen, maar ook na een half uur. Zet ik in virtuemart de pop up uit, wekt het wel maar dan gaat de klant zonder waarschuwing naar de afrekenpagina. En dat wil ik dus niet.
Ik heb alle Jquery plugins geprobeerd, en alle verdere extensies in en uitgeschakeld, niets werkt.
Dit probleem heb ik al maanden, en kost veel klanten.
Mijn vraag: Is er een cart module die daar beter mee omgaat?
Ik heb alle Jquery plugins geprobeerd, en alle verdere extensies in en uitgeschakeld, niets werkt.
Dit probleem heb ik al maanden, en kost veel klanten.
Mijn vraag: Is er een cart module die daar beter mee omgaat?
- Marcel014
- Bekend met Joomla!NL
mobiel menu opent niet
19 okt 2015 16:00
Gebruik je de standaard VM cart of een onepage extensie? Zoals aangegeven, VM werkt perfect zonder toevoegingen en met Protostar, dus het lijkt me sterk dat je gedaan hebt wat ik je eerder aangaf.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
mobiel menu opent niet
19 okt 2015 19:40
Ik heb inderdaad OPC Rupostel geïnstalleerd, in samenwerking met de module winkelwagen van VM. Maar OPC heb ik later geïnstalleerd dan dat ik het probleem heb. Dus lijkt mij dat het in de template ligt, maar zoals ik al zei, het probleem is onvoorstelbaar onvoorspelbaar...
OPC heeft toch geen eigen cart popup, toch?
OPC heeft toch geen eigen cart popup, toch?
- Marcel014
- Bekend met Joomla!NL
mobiel menu opent niet
19 okt 2015 19:55
Hallo,
Wat verwacht je nu van dit forum?
We geven je tips om het probleem te tackelen en je doet er niets mee.
Dus loop de tips AUB even na.
Wat verwacht je nu van dit forum?
We geven je tips om het probleem te tackelen en je doet er niets mee.
Dus loop de tips AUB even na.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
mobiel menu opent niet
19 okt 2015 20:25
Even voor de duidelijkheid.
Misschien komt het over alsof ik geen moeite doe, maar voordat ik hier ga vragen heb ik er dagen en dagen aan proberen te werken, en ten einde raad kom ik hier uit. Natuurlijk heb ik alle tips nagelopen, ik krijg nl geen problemen met de standaard template, maar als ik alles met mijn eigen template opbouw is ook alles ok. Totdat ineens het probleem er weer is. Kan zelfs 2 weken goed gaan, en dan is het er weer. En zolang kan ik niet testen met een standaard template. En wat ik ook uitzet, het blijft dan. In ieder geval heb ik alles afgezocht en alle opties die ik kon vinden op internet uitgeprobeerd.
Dus zal de conclusie wel zijn dat ik mijn template moet vervangen, maar liever niet!
Misschien komt het over alsof ik geen moeite doe, maar voordat ik hier ga vragen heb ik er dagen en dagen aan proberen te werken, en ten einde raad kom ik hier uit. Natuurlijk heb ik alle tips nagelopen, ik krijg nl geen problemen met de standaard template, maar als ik alles met mijn eigen template opbouw is ook alles ok. Totdat ineens het probleem er weer is. Kan zelfs 2 weken goed gaan, en dan is het er weer. En zolang kan ik niet testen met een standaard template. En wat ik ook uitzet, het blijft dan. In ieder geval heb ik alles afgezocht en alle opties die ik kon vinden op internet uitgeprobeerd.
Dus zal de conclusie wel zijn dat ik mijn template moet vervangen, maar liever niet!
- Marcel014
- Bekend met Joomla!NL
mobiel menu opent niet
19 okt 2015 20:40
Je komt nu met totaal nieuwe info. Namelijk dat het onvoorspelbaar is wanneer het optreedt.
Als je voldoende ruimte op je server hebt dan zou ik een kopie in een submap zetten om daar rustig te kunnen testen.
Als je voldoende ruimte op je server hebt dan zou ik een kopie in een submap zetten om daar rustig te kunnen testen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden