Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Picasa of Google + invoegen
22 okt 2015 19:18
Weet iemand of er een mogelijkheid is om Picasa of Google+ albums in te voegen in website middels code in html? Picasa geeft zelf de mogelijkheid om slide show in te voegen ,maar dat word dan een Flash en gezien de huidige toekomst perspectief omtrent flash en ook slecht werking om mobiel en tablet zoek ik dus iets met html 5 of wat dan ook
Dus geen Component of zo want die gebruik ik al, maar om aantal scripts en http request te beperken ben ik dus op zoek naar een alternatieve methode
Dus geen Component of zo want die gebruik ik al, maar om aantal scripts en http request te beperken ben ik dus op zoek naar een alternatieve methode
- mapi
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
22 okt 2015 19:37
Is niet direct de gevraagde oplossing in code, maar ik gebruik al geruime tijd de extensie SlideshowFX van
www.oopstouch.com
.
Deze extensie kan ook private foto's ophalen, o.a. van Picasaweb en Google+ en Google Foto's. De maker werkt ondertussen ook aan een uitbreiding voor OneDrive.
Ik ben zeer tevreden over de extensie en de ondersteuning.
Deze extensie kan ook private foto's ophalen, o.a. van Picasaweb en Google+ en Google Foto's. De maker werkt ondertussen ook aan een uitbreiding voor OneDrive.
Ik ben zeer tevreden over de extensie en de ondersteuning.
- Luk
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
22 okt 2015 19:39
De deelbare link in een iframe zetten is volgens mij de enige oplossing.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 okt 2015 19:42
gebruik nu de joomlashine imageshow, maar zoals gezegd wil ik het aantal gebruikte scripts en zo beperken tot een minimum om de site zo snel mogelijk te krijgen..
heb oopstouch gezien maar geen idee hoeveel scripts die gebruikt ?
heb oopstouch gezien maar geen idee hoeveel scripts die gebruikt ?
- mapi
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.750 seconden