Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Twitter widget
Twitter widget
22 nov 2015 13:28
Hallo,
Ik probeer een twitter feed op een website te krijgen met behulp van de twitter widget id .
Het moet een Search widget zijn die zoekt op 2 strings in de tweets. Op zich werkt dat wel, maar hij vindt alleen de meest recente tweets (hooguit een week oud), terwijl ik ook oudere tweets zou willen zien .
Is er een module (of truc) die dat mogelijk maakt?
Op pagina twitter.com/search-advanced krijg ik door de 2 zoektermen in te vullen bij "all of these words" wel de oudere tweets te zien.
Bedankt.
Ik probeer een twitter feed op een website te krijgen met behulp van de twitter widget id .
Het moet een Search widget zijn die zoekt op 2 strings in de tweets. Op zich werkt dat wel, maar hij vindt alleen de meest recente tweets (hooguit een week oud), terwijl ik ook oudere tweets zou willen zien .
Is er een module (of truc) die dat mogelijk maakt?
Op pagina twitter.com/search-advanced krijg ik door de 2 zoektermen in te vullen bij "all of these words" wel de oudere tweets te zien.
Bedankt.
- rovel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Twitter widget
23 nov 2015 11:21
Voor zover ik weet (maar ik kan me vergissen) kan je maar op 1 string tegelijkertijd zoeken. Dus dan zou de enige oplossing zijn om 2 modules aan te maken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Twitter widget
23 nov 2015 17:01
Hoi Astrid,
Dank je wel voor je antwoord.
Je kunt bij twitter allerlei zoekmethodes gebruiken, ook het zoeken op meerdere woorden, kijk maar hier .
Als voorbeeld: de url " twitter.com/search?f=tweets&vertical=def...holt%20)%20&src=typd "
zoekt naar tweets die de woorden wijkatelierlindenholt OR (wijkatelier AND lindenholt) bevatten.
Het probleem is nu dat die website wel alle tweets vindt, maar de widget die je daar kunt maken om in je eigen website te embedden
alleen maar de meest recente tweets vindt, hooguit een week oud of zo.
Hier wordt dat
helaas bevestigd.
Ik heb het nu enigszins opgelost door vanuit de website te linken naar die samengestelde url (je hoeft hier niet eens voor ingelogd te zijn bij Twitter).
Met vriendelijke groet,
Ron
Dank je wel voor je antwoord.
Je kunt bij twitter allerlei zoekmethodes gebruiken, ook het zoeken op meerdere woorden, kijk maar hier .
Als voorbeeld: de url " twitter.com/search?f=tweets&vertical=def...holt%20)%20&src=typd "
zoekt naar tweets die de woorden wijkatelierlindenholt OR (wijkatelier AND lindenholt) bevatten.
Het probleem is nu dat die website wel alle tweets vindt, maar de widget die je daar kunt maken om in je eigen website te embedden
alleen maar de meest recente tweets vindt, hooguit een week oud of zo.
Hier wordt dat
helaas bevestigd.
Ik heb het nu enigszins opgelost door vanuit de website te linken naar die samengestelde url (je hoeft hier niet eens voor ingelogd te zijn bij Twitter).
Met vriendelijke groet,
Ron
- rovel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Twitter widget
23 nov 2015 17:09 - 23 nov 2015 17:10
Ja, maar een api is iets anders dan een rechtstreekse zoekopdracht. Maar aangezien je een soort van oplossing hebt gevonden, sluit ik dit draadje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.902 seconden