Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kalender extensie gevonden waar men tevreden over is
16 dec 2015 16:07
Ik zoek een kalender extensie waar men tevreden over is en waar niet een complete expeditie opgezet hoeft te worden om problemen of vragen opgelost te krijgen.
De reden is dat ik al de hele dag aan het stoeien ben met JEvents maar daar tegen steeds meer zaken aanloop waar ik niet blij van word. Bijvoorbeeld een knop "Terug" onder het item die niet werkt maar wel toont dat je het item als iCal-bestand kan downloaden. Terwijl die knop juist helemaal niet zichtbaar is!
Dus ik zoek een kalender extensie (gratis) die en goed werkt en waar men positieve ervaringen mee heeft.
Iemand tips?
De reden is dat ik al de hele dag aan het stoeien ben met JEvents maar daar tegen steeds meer zaken aanloop waar ik niet blij van word. Bijvoorbeeld een knop "Terug" onder het item die niet werkt maar wel toont dat je het item als iCal-bestand kan downloaden. Terwijl die knop juist helemaal niet zichtbaar is!
Dus ik zoek een kalender extensie (gratis) die en goed werkt en waar men positieve ervaringen mee heeft.
Iemand tips?
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
16 dec 2015 16:31 - 16 dec 2015 17:01
Dat ligt er maar net aan wat je voor functionaliteiten wilt. De problemen waar jij tegenaan loopt (voor zover ik dat nu kan zien) worden veroorzaakt doordat je je niet even verdiept in de extensie.
iCagenda is een stuk simpeler, maar kan daardoor ook weer minder. RedEvents is volgens mij nog uitgebreider dan JEvents, maar kost ook nogal wat.
iCagenda is een stuk simpeler, maar kan daardoor ook weer minder. RedEvents is volgens mij nog uitgebreider dan JEvents, maar kost ook nogal wat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 dec 2015 16:34
Zelf werk ik met
JEM
Op smelnesport.nl kun je hem werkend zien.
Op smelnesport.nl kun je hem werkend zien.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
16 dec 2015 16:37 - 16 dec 2015 16:39
Er zijn een aantal zaken die (helaas) door de gebruikte template worden veroorzaakt. Dus ik zal eerst moeten kijken waar ik deze problemen kan oplossen zonder naar een andere template te moeten uitwijken.
Wat de kalender moet doen: simpelweg aangeven wat wanneer te gebeuren staat. Geen reminders, geen tickets, niets van dat alles.
Eigenlijk dus heel simpel.
Alleen ik heb daar nog nooit mee gewerkt en wellicht dat daar een stuk onkunde (lees ongeduldigheid) vandaan komt.
@Romke: dat is niet wat ik zoek (als datgene wat onder "Agenda" staat dat is wat je bedoeld).
Wat de kalender moet doen: simpelweg aangeven wat wanneer te gebeuren staat. Geen reminders, geen tickets, niets van dat alles.
Eigenlijk dus heel simpel.
Alleen ik heb daar nog nooit mee gewerkt en wellicht dat daar een stuk onkunde (lees ongeduldigheid) vandaan komt.
@Romke: dat is niet wat ik zoek (als datgene wat onder "Agenda" staat dat is wat je bedoeld).
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
16 dec 2015 16:42
Dat bedoel ik inderdaad, Kijk anders nog eens rond op de JED.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
17 dec 2015 17:51
Ook ik gebruik JEM onder andere op de website
www.franciscus-parochie.nl
. Ik gebruik hem in verschillende vormen. Op de homepagina zie je links een agenda uitgesplitst naar activiteiten (vieringen, e.d.). Rechts iets beneden staan de eerstvolgende 6 activiteiten gepresenteerd. Klikkend op de activiteit kom je bij verdere informatie. Verder heb ik onder het 'kerstmenu' alle kerstvieringen op een rij staan.
Niet door mij gebruikt is de mogelijkheid van een kalender, waarbij je op de datum kunt klikken voor een activiteit.
Niet door mij gebruikt is de mogelijkheid van een kalender, waarbij je op de datum kunt klikken voor een activiteit.
- wesselsjan
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
18 dec 2015 11:22
Hallo David,
Ik heb als webmaster van drie sites een mooi voorbeeld kijk dan op deze site
Ik gebruik daar Jevents
www.dgfeanwalden.nl
Groet Kees
Ik heb als webmaster van drie sites een mooi voorbeeld kijk dan op deze site
Ik gebruik daar Jevents
www.dgfeanwalden.nl
Groet Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
04 jan 2016 14:09
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.708 seconden