Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Hoe kan ik zien welk component een website gebruikt?
19 dec 2015 13:05
Hallo, ik ben een hele tijd al aan het zoeken naar een goede module, plugin om mijn portfolio (die bestaat uit video) op de joomla site te zetten. Ik had eerst YouTube gallery maar deze doet het sinds kort maar half.
Heb natuurlijk diverse joomla extensions al uitgeprobeerd zoals sp portfolio, sp simple portfolio, WMT maar vond geen goede. Ik zocht iets met tiles. De tiles modules die ik heb gevonden zijn alleen geschikt voor foto's.
Nu heb ik een paar portfolios gezien op websites die mij aanspreken, oftewel, zo wil ik mijn portfolio ook graag presenteren. Hoe kan ik zien welke module/plugin zo een website gebruikt?
Heb natuurlijk diverse joomla extensions al uitgeprobeerd zoals sp portfolio, sp simple portfolio, WMT maar vond geen goede. Ik zocht iets met tiles. De tiles modules die ik heb gevonden zijn alleen geschikt voor foto's.
Nu heb ik een paar portfolios gezien op websites die mij aanspreken, oftewel, zo wil ik mijn portfolio ook graag presenteren. Hoe kan ik zien welke module/plugin zo een website gebruikt?
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
19 dec 2015 14:08
Dan zul je moeten speuren naar kenmerken (in bijvoorbeeld de broncode) van de gebruikte module of plugin en vervolgens zoeken met Google.
Of je plaatst een vraag met een link naar de betreffende website op een forum... Misschien dat iemand de extensie herkent.
Of je plaatst een vraag met een link naar de betreffende website op een forum... Misschien dat iemand de extensie herkent.
- Peter
- Algemeen Moderator
19 dec 2015 22:11
Ik heb een prinsscreen gemaakt, staat op boilerplate en nog wat info. Kan ik hier iets uit maken? Heb boilerplate opgezocht maar omdat zomaar te installeren zonder dat ik weet wat het is, lijkt me niet verstandig.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- inef1
-
20 dec 2015 09:00
Boilerplate heeft volgens mij niets te maken met een extensie maar met het programmeren van templates.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 dec 2015 10:31 - 20 dec 2015 10:35
Ik zie veel websites met een soortgelijke extensie zoals deze website heeft en zoiets wil ik graag voor mijn portfolio:
www.rekelproducties.nl/portfolio/overzicht/3.html
Het is een soort extensie met "tiles" maar de extensies die ik vind zijn alleen geschikt voor fotografie dus niet geschikt.
Helaas kan ik de extention hiervan voor joomla niet vinden.
Weet iemand raad?
www.rekelproducties.nl/portfolio/overzicht/3.html
Het is een soort extensie met "tiles" maar de extensies die ik vind zijn alleen geschikt voor fotografie dus niet geschikt.
Helaas kan ik de extention hiervan voor joomla niet vinden.
Weet iemand raad?
- inef1
-
20 dec 2015 10:44
Dat is gewoon een portfolio extensie en er worden stills gebruikt op die pagina. Pas als je op de link klikt dan zie je de daadwerkelijke video.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
20 dec 2015 10:48 - 20 dec 2015 10:51
ik heb bijv. module sp portfolio met stills opgezet maar wanneer je daar op een still klikt wordt je naar YouTube geleid en dan zijn ze van de site af. Ook al heb ik, open in gelijke frame, aangeklikt, zo ook die andere. Ik wil graag dat deze gewoon opent op dezelfde pagina (zoals een foto wanneer je die aanklikt, groter wordt)
Doe ik iets fout dan?
Doe ik iets fout dan?
- inef1
-
20 dec 2015 10:50
Denk dat je dan iets fout doet. Voor zover ik het kan zien moet je voor elke video een artikel aanmaken en dan linken naar dat artikel.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
20 dec 2015 16:42
Ja, ik heb enkele artikelen in een blog aangemaakt. De module (SP portfolio) heb ik als test toegevoegd aan hoofdmenu. Maar hij klapt heel vreemd uit. Zie bijlage.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- inef1
-
20 dec 2015 16:53
Snap even niet wat je gedaan hebt, maar lijkt wel alsof je de module op een menu-positie hebt gezet. Maak een menu-item naar een enkel artikel en in dat artikel zet je de module met Modules Anywhere van NoNumber.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
20 dec 2015 17:34 - 24 jan 2016 08:44
Ok, Astrid. Heb een single artikel aangemaakt met daarin
gezet en deze gelinkt aan een menu-item.
Ik klik op deze link en kom wel op de aangemaakte artikelen (die staan allemaal in een categorie) maar niet zoals ik de opbouw heb gemaakt in de module.
Edit Astrid: Ik heb spaties in je code gezet omdat hij anders niet zichtbaar is .
Code:
{ module SP portfolio }
Ik klik op deze link en kom wel op de aangemaakte artikelen (die staan allemaal in een categorie) maar niet zoals ik de opbouw heb gemaakt in de module.
Edit Astrid: Ik heb spaties in je code gezet omdat hij anders niet zichtbaar is .
- inef1
-
20 dec 2015 18:47Modules Anywhere Message: De module kan niet geplaatst worden omdat hij niet is gepubliceerd of toegewezen aan deze pagina.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.878 seconden