Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Aanpassen groote detailafbeelding en tumbnail joomgallery
Aanpassen groote detailafbeelding en tumbnail joomgallery
29 dec 2015 10:54
Hallo allemaal ik heb een nieuw album gemaakt in een nieuwe pagina met joomgallery.
Graag zou ik de tumbnails in de categorie weergave wat groter maken maar dit wil niet lukken groter dan 200x200
en het zelfde geld voor de detailpagina daar is de foto behoorlijk klein. en ik krijg dit niet groter.
ik meen mij te herinneren dat ik dan een instelling moet aanpassen voor ik de bestanden upload maar kan dit nergens terug vinden.
wie weet raad..
Bas
Graag zou ik de tumbnails in de categorie weergave wat groter maken maar dit wil niet lukken groter dan 200x200
en het zelfde geld voor de detailpagina daar is de foto behoorlijk klein. en ik krijg dit niet groter.
ik meen mij te herinneren dat ik dan een instelling moet aanpassen voor ik de bestanden upload maar kan dit nergens terug vinden.
wie weet raad..
Bas
- basssment
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
29 dec 2015 11:17
Al eens bij de
documentatie
van de makers gekeken?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
29 dec 2015 11:43
Jazeker en ook daar op het forum gekeken maar met mijn brakke engels is het lastig te vinden
- basssment
- Bekend met Joomla!NL
-
29 dec 2015 11:49
Zelf gebruik ik joomgallery (allang) niet meer, maar vermoed dat er toch rechtsboven (?) mogelijk een knop opties of instellingen staat.
Zoals in de documentatie staat aangegeven moet je na de aanpassingen je bestaande albums weer opnieuw opbouwen om de nieuwe instellingen van toepassing te laten zijn.
Anders dat een ander forumlid wat nog wel joomgallery gebruikt je beter van dienst kan zijn
Zoals in de documentatie staat aangegeven moet je na de aanpassingen je bestaande albums weer opnieuw opbouwen om de nieuwe instellingen van toepassing te laten zijn.
Anders dat een ander forumlid wat nog wel joomgallery gebruikt je beter van dienst kan zijn
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
29 dec 2015 12:08
Is te vinden bij Configuratiebeheer - Fotoverwerking, maar dat had je zelf ook kunnen ontdekken volgens mij.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 dec 2015 12:11
Beste Astrid daar had ik het gevonden en de maten aangepast maar in joomgallerij worden de afbeeldingen niet groter.
of moet ik eerst daar aanpassen en dan de afbeeldingen opnieuw uploaden?
of moet ik eerst daar aanpassen en dan de afbeeldingen opnieuw uploaden?
- basssment
- Bekend met Joomla!NL
-
29 dec 2015 12:18
Zoals Romke ook al aangeeft moet je bij Fotobeheer de thumbnails opnieuw aanmaken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.782 seconden