Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
News feed gezocht met uitgebreide weergave
04 jan 2016 13:52
Uitleg: ik zoek een news feed die lijkt op de standaard in Joomla! aanwezig zijnde news feed, echter deze is vrij beperkt.
Zo staat alleen de titel en een beschrijving weergegeven, maar bijvoorbeeld geen "deel"-mogelijkheden zoals Twitter, Facebook, etc.
Wie weet een news feed die je als menu-item kan gebruiken en waarbij de
titel,
korte omschrijving,
eventueel een afbeelding,
en de mogelijkheid om de link te delen (Twitter, Facebook, etc.)
aanwezig is?
Ik heb al gekeken op JED maar kan niet vinden wat ik zoek. Dus wie een idee heeft, mag het zeggen.
Zo staat alleen de titel en een beschrijving weergegeven, maar bijvoorbeeld geen "deel"-mogelijkheden zoals Twitter, Facebook, etc.
Wie weet een news feed die je als menu-item kan gebruiken en waarbij de
titel,
korte omschrijving,
eventueel een afbeelding,
en de mogelijkheid om de link te delen (Twitter, Facebook, etc.)
aanwezig is?
Ik heb al gekeken op JED maar kan niet vinden wat ik zoek. Dus wie een idee heeft, mag het zeggen.
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
04 jan 2016 14:20
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt.
Een newsfeed is bedoeld om je daarop te abonneren zodat je op de hoogte blijft van het laatste nieuws van een site.
Als je artikelen wilt laten delen op Facebook en Twitter, dan moet dat via je site met een plugin geregeld worden.
Een newsfeed is bedoeld om je daarop te abonneren zodat je op de hoogte blijft van het laatste nieuws van een site.
Als je artikelen wilt laten delen op Facebook en Twitter, dan moet dat via je site met een plugin geregeld worden.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
04 jan 2016 14:27
Dank voor je informatie.
Waar het mij om gaat, is dat er van een externe site nieuws komt (de feed) en dat er onder artikel de mogelijkheid is om dat artikel vervolgens door te sturen via e-mail, Facebook, Twitter of Google+.
De huidige RSS feed (zowel de module als het menu-item) doen niets meer en niets minder dan een x-aantal nieuwsitems tonen zonder de mogelijk om dit vervolgens te delen.
Wat voor plug-in zou hiervoor geschikt zijn? Ben er namelijk niet mee bekend.
Waar het mij om gaat, is dat er van een externe site nieuws komt (de feed) en dat er onder artikel de mogelijkheid is om dat artikel vervolgens door te sturen via e-mail, Facebook, Twitter of Google+.
De huidige RSS feed (zowel de module als het menu-item) doen niets meer en niets minder dan een x-aantal nieuwsitems tonen zonder de mogelijk om dit vervolgens te delen.
Wat voor plug-in zou hiervoor geschikt zijn? Ben er namelijk niet mee bekend.
- David
- Webneus 2
04 jan 2016 14:32
Je hebt toch geen invloed op wat er aangeleverd wordt via een externe site.
Dus dit kan je nooit voor elkaar krijgen.
Dus dit kan je nooit voor elkaar krijgen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
04 jan 2016 14:38
Dus eigenlijk bestaat datgene wat ik wil, niet.
Het enige dat ik dan kan bedenken, is dat de nieuwsartikelen worden geschreven op de site en dat er een algemene nieuwspagina komt waar deze artikelen kort worden omschreven. Daar kun je dan wel de bekende knoppen onder kwijt.
Moet ik alleen nog uitvinden hoe bovenstaande precies gaat werken..
In ieder geval bedankt voor je info.
Het enige dat ik dan kan bedenken, is dat de nieuwsartikelen worden geschreven op de site en dat er een algemene nieuwspagina komt waar deze artikelen kort worden omschreven. Daar kun je dan wel de bekende knoppen onder kwijt.
Moet ik alleen nog uitvinden hoe bovenstaande precies gaat werken..
In ieder geval bedankt voor je info.
- David
- Webneus 2
Tijd voor maken pagina: 0.656 seconden