Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
grootte van phoca foto's
grootte van phoca foto's
07 jan 2016 17:40
Beste,
Ik heb op mijn site phoca gallery versie 4.2.2 en wil graag de grootte van de fotó's instellen.
Via Global Configuration - Phoca Gallery probeer ik er achter te komen waar ik deze instelling kan terug vinden.
In de Detail View Settings kan ik niets terug vinden bij de Detail Window gebruik ik de Modal Box. Bij de General Settings dacht ik het te vinden bij Phoca Gallery Width, maar dit maakt niets uit. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd. Maar wat?
Ik heb op mijn site phoca gallery versie 4.2.2 en wil graag de grootte van de fotó's instellen.
Via Global Configuration - Phoca Gallery probeer ik er achter te komen waar ik deze instelling kan terug vinden.
In de Detail View Settings kan ik niets terug vinden bij de Detail Window gebruik ik de Modal Box. Bij de General Settings dacht ik het te vinden bij Phoca Gallery Width, maar dit maakt niets uit. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd. Maar wat?
- sysman
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
grootte van phoca foto's
07 jan 2016 17:48
Je moet zijn op het tabblad miniaturen
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
grootte van phoca foto's
07 jan 2016 17:49 - 07 jan 2016 17:50
Tabje Miniaturen. En als je dat wijzigt, dan moet je wel de thumbnails opnieuw aan laten maken.
Edit Astrid: Tegelijk met Romke.
Edit Astrid: Tegelijk met Romke.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
grootte van phoca foto's
08 jan 2016 17:54
Dag Astrid en Romke
Ik heb het niet helemaal begrepen ben ik bang. Mijn foto's hebben een afmeting van 900x600 pics. (zie image1.)
Vervolgens heb ik bij de miniaturen de instellingen ook op 900x600 gesteld (zie image2)
Op mijn scherm echter is de hoogte niet goed (zie images 3 en 4 ). Hoogte verkleind bracht geen verandering evenals het vergroten van de hoogte. Wellicht moet er nog ergens anders iets ingesteld worden? Of de kronkel uit mijn gedachten!
Ik heb het niet helemaal begrepen ben ik bang. Mijn foto's hebben een afmeting van 900x600 pics. (zie image1.)
Vervolgens heb ik bij de miniaturen de instellingen ook op 900x600 gesteld (zie image2)
Op mijn scherm echter is de hoogte niet goed (zie images 3 en 4 ). Hoogte verkleind bracht geen verandering evenals het vergroten van de hoogte. Wellicht moet er nog ergens anders iets ingesteld worden? Of de kronkel uit mijn gedachten!
- sysman
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
grootte van phoca foto's
08 jan 2016 18:03 - 08 jan 2016 18:04
Je gegevensvenster moet hoger (minimaal 80px) en breder (minimaal 40px) zijn dan je grote afbeelding.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.809 seconden