Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost rollover image jce
rollover image jce
15 jan 2016 22:23
Hallo,
Herkent iemand het probleem dat het niet lukt om in jce editor de optie "rollover image" werkend te krijgen.
grt. Thijs
Herkent iemand het probleem dat het niet lukt om in jce editor de optie "rollover image" werkend te krijgen.
grt. Thijs
- Thijsk
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
rollover image jce
16 jan 2016 16:35
Je hebt weinig aan mijn antwoord, maar nee, ik herken het niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
rollover image jce
16 jan 2016 18:22
Het helpt inderdaad niet maar dat kan ook niet altijd en het is in ieder geval wel een antwoord. Heb je voor mij een tip voor een extentie waar je wel een rollover image in een artikel mee kunt maken. Ik hoe er maar twee te maken.
- Thijsk
-
rollover image jce
17 jan 2016 13:43
Je kunt beter uitzoeken waarom het niet werkt met JCE. Zou kunnen dat er een andere plugin dwars ligt namelijk en dan zou een eventueel alternatief ook niet werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
rollover image jce
17 jan 2016 19:56
Heb je een tip hoe ik dit het beste kan gaan aanpakken. Ik kan natuurlijk niet elke plugin eerst deinstalleren.
- Thijsk
-
rollover image jce
17 jan 2016 20:00
je hoeft niet alles te deinstalleren, maar alles uitzetten en dan een voor een weer aanzetten, en na iedere plugin testen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.693 seconden