Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
$(...).tooltip is not a function
20 jan 2016 09:16 - 20 jan 2016 09:22
Ik heb al lange tijd een error, niet dat ik er direct last van hebt, maar misschien erstoord hij welke enkele werkingen in de website.
Ik heb de error
Edit Romke: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Ik heb de error
Ik heb gevonden, dat deze staat in de tempelate Isis, maar hoe kan ik dit oplossen ?$(...).tooltip is not a function
Code:
/**
* @package Joomla.Administrator
* @subpackage Templates.isis
* @copyright Copyright (C) 2005 - 2015 Open Source Matters, Inc. All rights reserved.
* @license GNU General Public License version 2 or later; see LICENSE.txt
* @since 3.0
*/
(function($)
{
$(document).ready(function()
{ $('*[rel=tooltip]').tooltip();
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.
www.tt-wandelreizen.nl
www.tt-wandelreizen.nl
- m.h.tromp@hccnet.nl
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
20 jan 2016 09:48
Dan heb je waarschijnlijk een conflict met een andere extensie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 jan 2016 00:54
Kan ik ongestraft alle extensie uitschakelen en een voor een ze weer aanzetten om uit te zoeken welke extensie het betreft?
Dus het is geen fout in Isis? Ik vraag dat omdat ik met het verwijderen van overtollige bestanden ook de tempelate Hathor en bee en ?? die vast bij Joomla geleverd zijn verwijderd het. Mara ze niet meer terug kan krijgen.
Kan je over een installatie heen opnieuw joomla installeren, zonder dat je alles kwijt bent?
Dus het is geen fout in Isis? Ik vraag dat omdat ik met het verwijderen van overtollige bestanden ook de tempelate Hathor en bee en ?? die vast bij Joomla geleverd zijn verwijderd het. Mara ze niet meer terug kan krijgen.
Kan je over een installatie heen opnieuw joomla installeren, zonder dat je alles kwijt bent?
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.
www.tt-wandelreizen.nl
www.tt-wandelreizen.nl
- m.h.tromp@hccnet.nl
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
21 jan 2016 08:23
Ja, je kunt ongestraft alle extensies uitzetten (kan zijn dat een aantal pagina's op je site dan tijdelijk ergens een foutmelding geven, maar die verdwijnt weer als je de extensie weer aanzet).
Ik neem aan dat je de laatste versie van Joomla (3.4. gebruikt? Dan zit daar de fout in ieder geval niet in Isis.
Ik neem aan dat je de laatste versie van Joomla (3.4. gebruikt? Dan zit daar de fout in ieder geval niet in Isis.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.734 seconden