Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Component toevoegen in bestaand artikel
29 jan 2016 14:24
Hallo,
Ik heb een component (Hoofdmenu/portfolio) die ik graag ook wil gebruiken in een artikel omdat deze component de images fijn rangschikt.
Nu heb ik een duplicate gemaakt van de module. Component met alvast 1 image gevuld en heb deze try-out met {loadposition...} toegevoegd aan het artikel.
De image staat er maar de module neemt ook de portfolio mee. Hoe kan ik dit wijzigen zonder dat de portfolio verdwijnt?
Alvast bedankt voor een reactie.
Ik heb een component (Hoofdmenu/portfolio) die ik graag ook wil gebruiken in een artikel omdat deze component de images fijn rangschikt.
Nu heb ik een duplicate gemaakt van de module. Component met alvast 1 image gevuld en heb deze try-out met {loadposition...} toegevoegd aan het artikel.
De image staat er maar de module neemt ook de portfolio mee. Hoe kan ik dit wijzigen zonder dat de portfolio verdwijnt?
Alvast bedankt voor een reactie.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
29 jan 2016 14:42
Ik begrijp even niet helemaal wat je bedoelt.
Welk component/module maak je gebruik van? Eventueel een url beschikbaar?
De image staat er maar de module neemt ook de portfolio mee. Hoe kan ik dit wijzigen zonder dat de portfolio verdwijnt
Welk component/module maak je gebruik van? Eventueel een url beschikbaar?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
29 jan 2016 14:45 - 29 jan 2016 14:46
module/component advance portfolio pro
www.diprofilm.nl
ik wil graag deze module gebruiken om diverse logo's beter neer te zetten.
www.diprofilm.nl
ik wil graag deze module gebruiken om diverse logo's beter neer te zetten.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
29 jan 2016 15:11
Ik ken deze extensie verder niet, maar zie wel dat het een betaald component is. Mijn inziens heb je dan ook recht op ondersteuning. Heb je de vraag daar ook al neergelegd? Zie dat ze ook een forum hebben.
Maar misschien dat een ander forumlid hier ook mee werkt en je van dienst kan zijn.
Maar misschien dat een ander forumlid hier ook mee werkt en je van dienst kan zijn.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
29 jan 2016 17:57
Werkt de module wel als je hem op een modulepositie plaatst? Dat zou ik eerst controleren. Je hebt het in je vraag over Component in artikel en later over module, dus mij is ook niet helemaal duidelijk wat je probeert te bereiken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.689 seconden