Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Zoekresultaten refreshen K2 items
15 feb 2016 10:11
Hoi allemaal,
Ik ben momenteel bezig om een eerder gebouwde site wat functionaliteit toe te voegen en een aantal problemen op te lossen. Eén van die problemen is dat als er gezocht wordt op een zoekterm, in dit geval Rotterdam, dan komen er artikelen naar voren die niet meer gepubliceerd zijn. Wanneer je ze dan aanklik dan krijg ik de bekende 404 page not found error.
Nu dacht ik om een nieuwe categorie aan te maken in K2 met als naam" gearchiveerde items" en hier alle items in te verplaatsen. Dan kan ik ze weer publiceren en komen ze niet op die pagina terecht. Maar als ik weer zoek op Rotterdam, dan komen de items weer naar voren in de verkeerde categorie.
Is er een mogelijkheid om de zoekresultaten te refreshen op de één of andere manier?
Bedankt alvast!
Ik ben momenteel bezig om een eerder gebouwde site wat functionaliteit toe te voegen en een aantal problemen op te lossen. Eén van die problemen is dat als er gezocht wordt op een zoekterm, in dit geval Rotterdam, dan komen er artikelen naar voren die niet meer gepubliceerd zijn. Wanneer je ze dan aanklik dan krijg ik de bekende 404 page not found error.
Nu dacht ik om een nieuwe categorie aan te maken in K2 met als naam" gearchiveerde items" en hier alle items in te verplaatsen. Dan kan ik ze weer publiceren en komen ze niet op die pagina terecht. Maar als ik weer zoek op Rotterdam, dan komen de items weer naar voren in de verkeerde categorie.
Is er een mogelijkheid om de zoekresultaten te refreshen op de één of andere manier?
Bedankt alvast!
- jvangoolen1
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
15 feb 2016 10:53
Hallo jvangoolen1,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Gebruik je Smart Search en klopt daar de index niet van? Heb je in verwijzingsbeheer nog iets staan wat er niet hoort?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Gebruik je Smart Search en klopt daar de index niet van? Heb je in verwijzingsbeheer nog iets staan wat er niet hoort?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 feb 2016 11:13
Dankjewel Astrid voor het warme welkom:).
Ik gebruik de gewone zoekmodule van Joomla. De Slimme zoekmodule werkt namelijk niet. Zodra ik deze activeer komt hij niet in de template tevoorschijn.
Hoe bedoel je met verwijzingsbeheer?
Ik gebruik de gewone zoekmodule van Joomla. De Slimme zoekmodule werkt namelijk niet. Zodra ik deze activeer komt hij niet in de template tevoorschijn.
Hoe bedoel je met verwijzingsbeheer?
- jvangoolen1
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
15 feb 2016 12:15
Bij componenten heb je Verwijzingsbeheer staan. Kan zijn dat daar foute verwijzingen in staan. Kans is klein, maar de moeite waard om te controleren.
Heb je anders een link naar je site zodat de leden mee kunnen kijken?
Heb je anders een link naar je site zodat de leden mee kunnen kijken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.654 seconden