Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Op zoek naar extentie met veilinghuis functionaliteit.

15 feb 2016 16:33
Ik ben op zoek naar een joomla-extentie met live veilinghuis functionaliteit. De volgende opties moeten moeten aanwezig zijn:
- Het invoeren van biedingen door een medewerker tijdens een live veiling met een levende veilingmeester in een zaal.
- Voorbiedingen doen op de website.
- Het aanmaken van facturen voor veilingwinnaars (kopers) en afrekeningen voor inbrengers (inzenders).
- Dus niet een extentie die gebaseerd is op ebay-achtige websites met een automatisch veilingsysteem en een aftelklokje.
Ik heb gekeken naar 'Auction Factory' van thePHPfactory maar die heeft deze functionaliteiten niet.
Ik vindt wel hier en daar pakketten die aan geboden worden door softwarebedrijven, maar die zijn niet gebaseerd op een CMS, en ik wil graag de website doorontwikkelen.
Ik zou een advies hieromtrent heel erg waarderen.
  • Durdane
  • Durdane's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

15 feb 2016 17:03
Hallo Durdane

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik begrijp al een beetje dat je waarschijnlijk op de JED al gezocht hebt op de term Auction.
Indien uit jouw onderzoek blijkt dat de daar voorgestelde componenten niet voldoen dan ben ik bang dat je hier voor dan zelf iets zou moeten ontwikkelen, dan wel een bestaand component verder uit moeten bouwen. Ik zag ook iets van auction voor Hikashop langs komen. Ben er verder niet mee bekend, maar geef het je alleen even aan.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.607 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie