Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

RSforms

RSforms

17 feb 2016 21:36
Ik ben bezig met een website voor een trekkertrekwedstrijd.

Hierbij maak ik gebruik van RSforms voor het inschrijfformulier waarbij mensen d.m.v. een uitrolvenstertje per inschrijving kunnen kiezen voor één klasse.
Wie heeft enig idee hoe ik een instelling kan maken dat en een blokkade van deze klassen komt als het maximum van 25 inschrijvingen per klasse bereikt is (en eventueel automatisch een melding komt dat deze klasse vol is).
Ik hoop dat ik mijn bedoeling duidelijk heb kunnen verwoorden.
  • Thijsk
  • Thijsk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

RSforms

18 feb 2016 10:15
Ik denk dat je hier het antwoord wel kan vinden : www.rsjoomla.com/support/documentation/r...sions-to-a-form.html
  • itzmie
  • itzmie's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

RSforms

18 feb 2016 21:45
Bedankt voor de reactie.
Ik denk dat dit zou kunnen als het om één inschrijving zou gaan. Op mijn website gaat het om 16 verschillende klassen waar mensen zich voor kunnen inschrijven en elke klasse heeft een max. van 25 deelnemers.
Daarnaast heb ik nog nooit iets in php gedaan en lijkt mij om met dit project te starten, erg hoog gegrepen
Zie je nog mogelijkheden dan hoor ik dat graag.
  • Thijsk
  • Thijsk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.737 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie