Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Vraag en aanbod rubriek
Vraag en aanbod rubriek
21 mrt 2016 09:47
Weet iemand een simpele component of iets wat ik ervoor kan 'misbruiken' om een eenvoudige vraag en aanbod rubriek op te zetten.
Kunena is veel te veel voor dit doel en het lijkt dan als schieten met een kanon op een mug.
Ik heb gezocht op de JED, maar daar vind ik niet wat ik zoek of ik kijk niet goed genoeg.
Daarom even hier de vraag of iemand iets weet en/of ervaring heeft met een simpele vraaag en aanbod rubriek, waar mensen gewoon op een geplaatste vraag of advertentie kunnen reageren.
Bedankt voor de hulp.
Kunena is veel te veel voor dit doel en het lijkt dan als schieten met een kanon op een mug.
Ik heb gezocht op de JED, maar daar vind ik niet wat ik zoek of ik kijk niet goed genoeg.
Daarom even hier de vraag of iemand iets weet en/of ervaring heeft met een simpele vraaag en aanbod rubriek, waar mensen gewoon op een geplaatste vraag of advertentie kunnen reageren.
Bedankt voor de hulp.
Groetjes en prettige dag,
Ed
Ed
- kroonsbe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Vraag en aanbod rubriek
21 mrt 2016 12:14
Via onze zoekfunctie kwam ik
dit
tegen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Vraag en aanbod rubriek
21 mrt 2016 12:51
Romke,
dat had ik ook gevonden, alleen staat er niet bij welke drie dat zouden moeten zijn.
Uiteraard zal Kunena daar wel bij zitten.
dat had ik ook gevonden, alleen staat er niet bij welke drie dat zouden moeten zijn.
Uiteraard zal Kunena daar wel bij zitten.
Ed
Ed
- kroonsbe
Vraag en aanbod rubriek
21 mrt 2016 13:57
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Vraag en aanbod rubriek
21 mrt 2016 13:59 - 21 mrt 2016 14:00
zoek op
extensions.joomla.org
met zoekwoorden als Marketplace, trade market, ads e.d.
Ik zelf ken er verder geen.
Ik zelf ken er verder geen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Vraag en aanbod rubriek
21 mrt 2016 17:05
Bedankt voor alle hulp.
Ga toch maar voor gestripte Kunena versie of eigen maaksel met via de front end editable artikelen.
Had ook nog naar JEXTN en KISS gekeken, maar dat voldeed ook niet echt aan mijn wensen.
Ga toch maar voor gestripte Kunena versie of eigen maaksel met via de front end editable artikelen.
Had ook nog naar JEXTN en KISS gekeken, maar dat voldeed ook niet echt aan mijn wensen.
Ed
Ed
- kroonsbe
Tijd voor maken pagina: 0.664 seconden