Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Updaten van Phoca Gallery 4.1.2 naar 4.2.2
Updaten van Phoca Gallery 4.1.2 naar 4.2.2
23 apr 2016 19:35
Beste mensen,
Binnen Joomla! 3.X.X wordt de extensie van Phoca Gallery niet 'automatisch' gepudate, of anders anders gezegd; je krijgt geen melding dat er nieuwe update is.
Ik draai nu nog met versie 4.1.2 van Phoca Gallery. Ik heb op de site van Phoca Gallery gekeken maar kan niet echt achterhalen op welke manier ik het beste kan updaten naar 4.2.2. Bij de release info wordt niet gesproken over een verandering in de tabellen wel over de toevoeging van een extra parameter.
Kan ik nu toch gewoon via FTP de bestanden overschrijven en updaten of is dat toch niet verstandig om te doen?
De huidige website draait onder Joomla! 3.5.1
Binnen Joomla! 3.X.X wordt de extensie van Phoca Gallery niet 'automatisch' gepudate, of anders anders gezegd; je krijgt geen melding dat er nieuwe update is.
Ik draai nu nog met versie 4.1.2 van Phoca Gallery. Ik heb op de site van Phoca Gallery gekeken maar kan niet echt achterhalen op welke manier ik het beste kan updaten naar 4.2.2. Bij de release info wordt niet gesproken over een verandering in de tabellen wel over de toevoeging van een extra parameter.
Kan ik nu toch gewoon via FTP de bestanden overschrijven en updaten of is dat toch niet verstandig om te doen?
De huidige website draait onder Joomla! 3.5.1
Groetjes,
Franky
Franky
- franky2nl
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
23 apr 2016 19:48
Een firewall heeft weinig zin als je met verouderde extensies werkt . Phoca kan je downloaden en installeren via extensiebeheer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 apr 2016 20:07
Beste Astrid,
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik ben het helemaal met je eens; alles moet up to date zijn.
Inmiddels Phoca geupdate via extensiebeheer. Ben er te lang uitgeweest, tijd om weer bij te spijkeren .
Kijken of de meldingen via DMC nu minder worden (zie topic);
Veel meldingen via DMC Firewall
Deze topic kan ik sluiten. De bovenstaande topic laat ik nog even open.
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik ben het helemaal met je eens; alles moet up to date zijn.
Inmiddels Phoca geupdate via extensiebeheer. Ben er te lang uitgeweest, tijd om weer bij te spijkeren .
Kijken of de meldingen via DMC nu minder worden (zie topic);
Veel meldingen via DMC Firewall
Deze topic kan ik sluiten. De bovenstaande topic laat ik nog even open.
Groetjes,
Franky
Franky
- franky2nl
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
23 apr 2016 20:13
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". ik heb dit gecorrigeerd. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven en is gegeven.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden