Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
image gallery vanuit een map
03 mei 2016 17:04
Welke extensie is het beste aan te bevelen om een gallery te maken vanuit een map in de website structuur?
Liefst iets met zo weinig mogelijk toeters en bellen, gewoon plain & simple de foto.
Ik hoef geen captions en dergelijke.
Gewoon via FTP foto's in een map plaatsen, en de extensie doet de rest.
ik heb "Light gallery" van Joompolitan geprobeerd.
Voordeel: gratis
Nadeel: hij zet onderaan de map steeds een backlink naar Joompolitan & hij kan enkel maar met .jpg overweg
Ik heb de ontwikkelaars al een email gestuurd of er een betaalde versie ook ter beschikking is met meer mogelijkheden, maar ik krijg geen reactie
Ozio Gallery wou ik ook proberen, maar dan moet alles gelinkt zijn aan Google,+, en daar ga ik niet mee beginnen
Liefst iets met zo weinig mogelijk toeters en bellen, gewoon plain & simple de foto.
Ik hoef geen captions en dergelijke.
Gewoon via FTP foto's in een map plaatsen, en de extensie doet de rest.
ik heb "Light gallery" van Joompolitan geprobeerd.
Voordeel: gratis
Nadeel: hij zet onderaan de map steeds een backlink naar Joompolitan & hij kan enkel maar met .jpg overweg
Ik heb de ontwikkelaars al een email gestuurd of er een betaalde versie ook ter beschikking is met meer mogelijkheden, maar ik krijg geen reactie
Ozio Gallery wou ik ook proberen, maar dan moet alles gelinkt zijn aan Google,+, en daar ga ik niet mee beginnen
- Seppe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
03 mei 2016 17:16
De naam zegt het al:
Simple Image Gallery
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 mei 2016 22:57
Goede avond
Deze had ik ook al eens geprobeerd, maar daar is duidelijk iets mis mee
naast elke foto komt er een ">" te staan. Waarom? geen idee want het doet ook niets.
Als je een foto wil zien, moet je al echt op het vergrootglas klikken dat er op staat, om de foto's mooi in een slideshow te kunnen zien
Doe je dit niet, dan blijft de eerste foto staan, en komt de rest er over te liggen
Ik heb het als voorbeeld in bijlage gestoken
Deze had ik ook al eens geprobeerd, maar daar is duidelijk iets mis mee
naast elke foto komt er een ">" te staan. Waarom? geen idee want het doet ook niets.
Als je een foto wil zien, moet je al echt op het vergrootglas klikken dat er op staat, om de foto's mooi in een slideshow te kunnen zien
Doe je dit niet, dan blijft de eerste foto staan, en komt de rest er over te liggen
Ik heb het als voorbeeld in bijlage gestoken
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- Seppe
-
03 mei 2016 22:59
Gokje: Artisteer template?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
03 mei 2016 23:13
Neen
Daar heb ik in het verleden al troubles mee gehad, en dat heb ik achterwege gelaten.
Alhoewel ik een oude Artisteer-joomla-website heb, waar het wel perfect werkte
Daar heb ik in het verleden al troubles mee gehad, en dat heb ik achterwege gelaten.
Alhoewel ik een oude Artisteer-joomla-website heb, waar het wel perfect werkte
- Seppe
-
03 mei 2016 23:14
Ik heb wel nog een plugin: "ari slideshow" staan.
Deze heb ik al eens gedisabled, om te zien of dit conflicten geeft, maar dat maakte geen verschil
Deze heb ik al eens gedisabled, om te zien of dit conflicten geeft, maar dat maakte geen verschil
- Seppe
-
03 mei 2016 23:20
De demo werkt goed en ik heb er ook geen problemen mee, dus het zit ergens in jouw site.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.772 seconden