Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Akeeba
Akeeba
28 mei 2016 12:28 - 28 mei 2016 12:35
Hallo,
ik probeer via Akeebabackup.com Akeeba te downloaden. Dat lukt ook tot ik deze via extensies / beheren / installeren wil uploaden & Installeren. Dan krijg ik een foutmelding:
Edit Romke: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Wie kan me helpen.
Ik werk met Joomla versie 3.5.1 en xampp 5.6.20
ik probeer via Akeebabackup.com Akeeba te downloaden. Dat lukt ook tot ik deze via extensies / beheren / installeren wil uploaden & Installeren. Dan krijg ik een foutmelding:
Ik heb het ook geprobeerd via installeren uit map door de zip uit te pakken en zo te installeren vanuit mijn tmp map op mijn website maar dan installeert hij mijn osmap (sitemap).Fout
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van dit bestand naar de server.
Maximum PHP uploadgrootte voor bestanden is te klein: Dit is ingesteld in php.ini in upload_max_filesize en post_max_size van uw PHP instellingen (locatie in php.ini en/of .htaccess bestand)
Kan geen installatiepakket vinden
Edit Romke: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Wie kan me helpen.
Ik werk met Joomla versie 3.5.1 en xampp 5.6.20
- Jaquelien
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Akeeba
28 mei 2016 12:35
Hallo Jaquelien,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Zoals de foutmelding ook al aangeeft dien je in de php.ini de gestelde warden te verhogen. Momenteel zal daar w.s. c 300 / 512 staan.
Deze dien je te verhogen. Mocht je dat niet zelf kunnen via je hosting-account, neem dan even contact op met je hoster als ze deze waarden willen verhogen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Zoals de foutmelding ook al aangeeft dien je in de php.ini de gestelde warden te verhogen. Momenteel zal daar w.s. c 300 / 512 staan.
Deze dien je te verhogen. Mocht je dat niet zelf kunnen via je hosting-account, neem dan even contact op met je hoster als ze deze waarden willen verhogen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Akeeba
28 mei 2016 12:42 - 28 mei 2016 12:58
dit is wat er in php.ini staat:
Kan iemand aangeven naar welke hoogte deze gesteld moeten worden. Ik werk met xampp en nog geen hoster/hostingaccount.
Edit Jelle: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
Maximum allowed size for uploaded files.
; php.net/upload-max-filesize
upload_max_filesize=2M
Maximum size of POST data that PHP will accept.
; Its value may be 0 to disable the limit. It is ignored if POST data reading
; is disabled through enable_post_data_reading.
; php.net/post-max-size
post_max_size=8M
Kan iemand aangeven naar welke hoogte deze gesteld moeten worden. Ik werk met xampp en nog geen hoster/hostingaccount.
Edit Jelle: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
- Jaquelien
- Nieuw op Joomla!NL
Akeeba
28 mei 2016 12:46
De upload-size dien je dan volgens mij op 3M te zetten, dat zou voldoende moeten zijn, mocht het dan nog niet lukken, stel de waarde dan hoger in.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Akeeba
28 mei 2016 13:02
Hallo,
ik heb beide in de bestanden php.ini aangepast naar 10 zowel: upload_max_filesize=10M / post_max_size=10M maar blijf de foutmelding krijgen.
ik kan geen .htaccess bestand vinden waar ook over gesproken staat
ik heb al gekeken op het forum maar kan niets vinden hierover.
ik heb beide in de bestanden php.ini aangepast naar 10 zowel: upload_max_filesize=10M / post_max_size=10M maar blijf de foutmelding krijgen.
ik kan geen .htaccess bestand vinden waar ook over gesproken staat
ik heb al gekeken op het forum maar kan niets vinden hierover.
- Jaquelien
- Nieuw op Joomla!NL
Akeeba
28 mei 2016 13:05
kan je aangeven hoe ik meldingen tussen tags moet zetten, ik ben nieuw op het forum en weet dit niet. Sorry.
- Jaquelien
- Nieuw op Joomla!NL
Akeeba
28 mei 2016 16:16Je moet dan wel eerst je tmp map legen!te installeren vanuit mijn tmp map op mijn website maar dan installeert hij mijn osmap
En heb je xampp wel opnieuw opgestart nadat je de wijzigingen hebt aangebracht?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.672 seconden