Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Updates componenten en pluginns niet zichtbaar

01 jun 2016 07:44
Ik loop tegen het probleem aan dat ik niet alle updates van componenten en pluginns zichtbaar krijg waardoor dus niet werkende pagina's tot stand komen of ik ver achter lig met updates. Ik had dit laatst met Phocagallery en van de week met Flexi contact.
Binnen Wordpress heb je daar een app voor InifiniteWP. Met deze kun je meerdere sites manage. Dit is een gratis versie. Ik zoek zoiets ook voor Joomla omdat ik nog steeds meer met Joomla doe dan met WP. Iemand een suggesties voor een gratis app binnen Joomla die dat ook kan.
  • Arbmil
  • Arbmil's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

02 jun 2016 16:19
Voor zover bij mij bekend is dat er voor Joomla! nog niet gratis.
Wel kun je de website(s) aanmelden bij de update-dienst van MyJoomla of Watchful.
Tegen een redelijk betaalbare prijs per maand nemen zij het updaten van je website(s) over en heb je daar geen omkijken meer naar.

Gratis kun je het wel zelf.
Update de extensies die via het update-systeem van Joomla worden gemeld in ieder geval.
En maak een lijstje van de extensies die je op je website(s) gebruikt.
Loop structureel (bijvoorbeeld 1x per maand) de websites van de ontwikkelaars van die extensies langs en controleer of er updates zijn.
In dat geval vervolgens downloaden en je website(s) daarmee updaten.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.632 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie