Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

[Joomla 3.5.1] Invalid Address probleem

06 jun 2016 15:30 - 06 jun 2016 15:31
Hallo Allemaal,

Wij draaien een website waarop oa dingen verkocht worden. Echter lopen we na een update tegen het volgende aan: We krijgen continue de error 'Invalid Address' wanneer er naar de betaalportal gegaan word (Zowel Ideal als Paypal). Ik heb al een aantal configs aangepast van Virtuemart en One Page Checkout, maar ik blijf foutmeldingen geven ( joomla.stackexchange.com/questions/16051...ding-to-joomla-3-5-1 is gedaan voor Virtuemart)

Algemene Instellingen - Server is goed ingevuld (naam / emailadres)

De flow is ongeveer als volgt: Joomla naar Virtuemart, Virtuemart gebruikt OPC als winkelmandje en vervolgens naar OF JD Ideal, OF paypal.

Versies:
Joomla: 3.5.1
OPC: 2.0.293.715.160715
Virtuemart: 3.0.16 (waarin de fix zou moeten zitten voor dit probleem)

Verder gebruiken we nog een plugin voor coupons (AwoCoupon for Virtuemart) maar daar word niet mee ge-emailed.

URL is: italricambi.nl/irstart/ Graag wel even laten weten als je wat test :)

Concrete vraag: Hoe kan ik zien waar deze error vandaan komt (welk component) Of komt iemand dit bekend voor en weet de oplossing?
  • FrankS
  • FrankS's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

06 jun 2016 15:36
Hallo FrankS,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Het probleem met de e-mailvalidatie is inderdaad opgelost met VM 3.0.16. Dus als je ergens iets aangepast hebt, dan moet je dat ongedaan maken.
Ik zou even testen zonder OPC en met betaalmethode Contant. Lijkt me overigens sterk dat het probleem ook optreedt met Paypal, want dat is een standaard VM plugin.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

06 jun 2016 16:02 - 06 jun 2016 16:06
Dat is het rare, behalve de upgrade naar 3.5.1 en een upgrade van tcpdf (Dat we geeneens actief geinstalleerd hebben) is er niets gebeurd.

En ja, het gebeurt ook met Paypal. Vandaar het vermoeden dat er binnen Joomla of iets anders het fout gaat.

Is er bijvoorbeeld een log beschikbaar waarin dit soort issues gelogged worden?

Edit: Bij Cash betalingen gebeurd hetzelfde :(. Overigens krijg ik wel een bevestiging van de bestelling in de mail....
  • FrankS
  • FrankS's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.655 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie