Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Error displaying the error page: Application Instantiation..
08 jun 2016 21:55
Ik werk momenteel in XAMPP aan een vernieuwde site.
JCE geinstalleerd. Bij de algemene configuratie ingesteld dat bij stijlen tekstverwerker deze aangepaste moest gebruiken.
Nu (enkele weken na de installatie) werkt dit niet geheel naar mijn zin en vervolgens omgezet naar standaard (had echter moeten zijn Template.css bestand)
Nu krijg ik zowel front- als backend de volgende foutmelding:
Ben nu al even in phpadmin aan het rondneuzen, maar kan daar niet vinden hoe het daar te veranderen.
Een recente back-up heb ik niet omdat Akeeba 5.03 niet goed zou zijn, hoe kan ik e.e.a. nu herstellen?
J.3.51
JCE geinstalleerd. Bij de algemene configuratie ingesteld dat bij stijlen tekstverwerker deze aangepaste moest gebruiken.
Nu (enkele weken na de installatie) werkt dit niet geheel naar mijn zin en vervolgens omgezet naar standaard (had echter moeten zijn Template.css bestand)
Nu krijg ik zowel front- als backend de volgende foutmelding:
Code:
Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Class 'stdClass' not found
Een recente back-up heb ik niet omdat Akeeba 5.03 niet goed zou zijn, hoe kan ik e.e.a. nu herstellen?
J.3.51
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
08 jun 2016 22:27
Heb je al geprobeerd om JCE naar 2.5.17 te updaten?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
08 jun 2016 22:47 - 08 jun 2016 22:48
Nee dat lukte niet.
Ik kwam er in zijn geheel niet meer in.
Maar ik heb het net opgelost.
In phpmyadmin: veld params
gewijzigd in (content syle reset gewijzigd van 0->1 en content_css 2->0)
Ik kwam er in zijn geheel niet meer in.
Maar ik heb het net opgelost.
In phpmyadmin: veld params
Code:
{"verify_html":"1","schema":"mixed","entity_encoding":"raw","keep_nbsp":"1","pad_empty_tags":"1","cleanup_pluginmode":"0","forced_root_block":"p","content_style_reset":"0","content_css":"2","content_css_custom":"templates\/$template\/css\/theme.css, templates\/$template\/styles\/dwdb2016\/css\/theme.css","body_class":"","compress_javascript":"1","compress_css":"1","compress_gzip":"0","use_cookies":"1","custom_config":"","callback_file":""}
gewijzigd in (content syle reset gewijzigd van 0->1 en content_css 2->0)
Code:
{"verify_html":"1","schema":"mixed","entity_encoding":"raw","keep_nbsp":"1","pad_empty_tags":"1","cleanup_pluginmode":"0","forced_root_block":"p","content_style_reset":"1","content_css":"0","content_css_custom":"templates\/$template\/css\/theme.css, templates\/$template\/styles\/dwdb2016\/css\/theme.css","body_class":"","compress_javascript":"1","compress_css":"1","compress_gzip":"0","use_cookies":"1","custom_config":"","callback_file":""}
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.650 seconden