Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Slideshow CK
Slideshow CK
09 jul 2016 08:07
De logica van dat percentage ontgaat mij ook. Maar wat als je er bijvoorbeeld 15% neerzet?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Slideshow CK
09 jul 2016 10:41
15% zou in de buurt moeten komen. Dat percentage in de style options is volgens mij de verhouding van breedte * hoogte.
Bij de maten van de foto's (1900*250) is 250 ongeveer 13% van 1900. (De meegeleverde demo-foto's zijn 1280*800, dus 62% van 1280 is ongeveer 800).
Bij de maten van de foto's (1900*250) is 250 ongeveer 13% van 1900. (De meegeleverde demo-foto's zijn 1280*800, dus 62% van 1280 is ongeveer 800).
- rovel
- Bekend met Joomla!NL
-
Slideshow CK
09 jul 2016 11:58 - 09 jul 2016 12:01
Helaas. 15% en 13% geprobeerd. De hoogte is nu weer normaal. Maar blijft gelijk en de foto's worden nog steeds rechts afgesneden bij het kleiner maken van het window.
Dacht dat het misschien met de scherm grootte te maken heeft. Maar nee. Op de smartphone gaat het ook niet goed.
Dacht dat het misschien met de scherm grootte te maken heeft. Maar nee. Op de smartphone gaat het ook niet goed.
- Han Koster
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Slideshow CK
09 jul 2016 13:54
Lastige zeg!
Enige wat ik nu nog kan bedenken: In het begin schaalt de slider goed, tot het moment dat hij bij een hoogte van 150px komt.
Die 150px is de waarde die in de Styles Options ingevuld is bij "Min-height for mobile". Voor de zekerheid zou je die eens op 10 kunnen zetten en kijken of hij dan wel goed schaalt.
Enige wat ik nu nog kan bedenken: In het begin schaalt de slider goed, tot het moment dat hij bij een hoogte van 150px komt.
Die 150px is de waarde die in de Styles Options ingevuld is bij "Min-height for mobile". Voor de zekerheid zou je die eens op 10 kunnen zetten en kijken of hij dan wel goed schaalt.
- rovel
- Bekend met Joomla!NL
-
Slideshow CK
09 jul 2016 19:52 - 09 jul 2016 20:00
Ik heb eens wat geprobeerd.
Met een foto wat ik erin wilde hebben lukte ook niet.
Maar ik heb de foto wat Slideshow CK zelf gebruikt ( bridge.jpg) die heb ik geopend in Photoshop.
De foto geselecteerd, verwijderd, de foto erin geplaatst wat ik wilde hebben, en opgeslagen.
En die foto opgeslagen en geselecteerd in CK.
En de foto stond er perfect in.
Zo te zien op jou site is het jou al gelukt?
Met een foto wat ik erin wilde hebben lukte ook niet.
Maar ik heb de foto wat Slideshow CK zelf gebruikt ( bridge.jpg) die heb ik geopend in Photoshop.
De foto geselecteerd, verwijderd, de foto erin geplaatst wat ik wilde hebben, en opgeslagen.
En die foto opgeslagen en geselecteerd in CK.
En de foto stond er perfect in.
Zo te zien op jou site is het jou al gelukt?
- Dr.House
Slideshow CK
10 jul 2016 00:36
Dat was de juiste tip.
Die 150 zorgde er voor dat de hoogte, niet alleen op ook smartphone maar ook op een PC, minimaal 150 bleef.
Ik heb er 10 van gemaakt en nu werkt het goed
Die 150 zorgde er voor dat de hoogte, niet alleen op ook smartphone maar ook op een PC, minimaal 150 bleef.
Ik heb er 10 van gemaakt en nu werkt het goed
- Han Koster
- Heeft onderwerp gestart
Tijd voor maken pagina: 0.646 seconden