Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Twitter widget
Twitter widget
03 jul 2016 12:58
Hallo,
In joomla heb ik 'zelf' een Twitter widget aangemaakt, via Module - Aangepast HTML en daarin een de html-code in geplakt die vanuit Twitter -instellingen - widget wordt gegenereerd.
De Twitter feed (mijn tweets en re-tweets) is zichtbaar op de website, echter is de Follow button niet zichtbaar.
Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd maar weet even niet waar ik moet kijken ... graag jullie advies.
In joomla heb ik 'zelf' een Twitter widget aangemaakt, via Module - Aangepast HTML en daarin een de html-code in geplakt die vanuit Twitter -instellingen - widget wordt gegenereerd.
De Twitter feed (mijn tweets en re-tweets) is zichtbaar op de website, echter is de Follow button niet zichtbaar.
Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd maar weet even niet waar ik moet kijken ... graag jullie advies.
- Raauw
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Twitter widget
03 jul 2016 15:31 - 03 jul 2016 15:31
Misschien makkelijker en sneller om gebruik te gaan maken van
Widgekit Twitter
van Yootheme.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Twitter widget
03 jul 2016 22:30
Bedankt je reply en alternatief.
maar ik zou graag mijn huidige wijze willen gebruiken.
maar ik zou graag mijn huidige wijze willen gebruiken.
- Raauw
- Bekend met Joomla!NL
Twitter widget
04 jul 2016 10:33
Weet je zeker dat wat jij wilt wel kan? Volgens mij kan je of tweets tonen of een follow button, maar niet beide in 1 widget.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Twitter widget
04 jul 2016 18:10
Astrid, bedankt voor je reactie.
Ik ga even zoeken naar dat gene wat ik wil voor de site, wanneer ik het gevonden heb laat ik het hier zien.
voor nu kan dit worden gesloten.
Ik ga even zoeken naar dat gene wat ik wil voor de site, wanneer ik het gevonden heb laat ik het hier zien.
voor nu kan dit worden gesloten.
- Raauw
- Bekend met Joomla!NL
Twitter widget
04 jul 2016 18:15
Edit Romke: Ik heb opgelost uit de titel gehaald. Graag knop niet gebruiken als het niet opgelost is, zie ook
dit
.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.742 seconden