Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Community
Community
07 sep 2016 10:22
Beste leden,
Ik heb een vraagje ik ben eigenaar van www.nieuwsoverijssel.nl , deze draait op de nieuwste versie van Joomla.
ik zou graag een soort communty willen maken waar een gebruiker zijn of haar profiel kan bekijken, profielfoto zou kunnen toevoegen, en kunnen zien waar ze op hebben gereageerd (JomComments) is dit mogelijke?
Ik heb een vraagje ik ben eigenaar van www.nieuwsoverijssel.nl , deze draait op de nieuwste versie van Joomla.
ik zou graag een soort communty willen maken waar een gebruiker zijn of haar profiel kan bekijken, profielfoto zou kunnen toevoegen, en kunnen zien waar ze op hebben gereageerd (JomComments) is dit mogelijke?
- maxxiezwolle
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Community
07 sep 2016 11:54
Je zou eens kunnen kijken naar Community Builder voor je vraag over gebruikersaccount, profielfoto enz.
Voor je tweede vraag is het met diverse Joomla extensies in te regelen dat gebruikers commentaar kunnen plaatsen.
Maar welke dan ook nog in staat is om dat onder het gebruikersaccount te tonen, zou ik niet direct weten.
Er staat mij iets bij dat een uitbreiding van Community Builder dit kan, maar dat moet je dan even uitzoeken.
Verschillende extensies voor Commentaar vind je hier: extensions.joomla.org/tags/articles-comments
Voor je tweede vraag is het met diverse Joomla extensies in te regelen dat gebruikers commentaar kunnen plaatsen.
Maar welke dan ook nog in staat is om dat onder het gebruikersaccount te tonen, zou ik niet direct weten.
Er staat mij iets bij dat een uitbreiding van Community Builder dit kan, maar dat moet je dan even uitzoeken.
Verschillende extensies voor Commentaar vind je hier: extensions.joomla.org/tags/articles-comments
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Community
07 sep 2016 11:56 - 07 sep 2016 17:26
Sorry, mijn zin staat een beetje verkeerd geschreven. ik bedoelde dat ik nu JOMcomment gebruik
Wil je die Community builder downloaden, krijg je geen eens activatiemailtje. Staat niks in mijn Spam. Meer mensen hier last van gehad?
Edit WoodyF4u: Ik heb je berichten samengevoegd.
Wil je die Community builder downloaden, krijg je geen eens activatiemailtje. Staat niks in mijn Spam. Meer mensen hier last van gehad?
Edit WoodyF4u: Ik heb je berichten samengevoegd.
- maxxiezwolle
- Joomla!NL ontdekker
Community
07 sep 2016 17:34
JOMcomment ???
Bestaat die nog? Volgens mij is de maker er al lang geleden mee gestopt.
Of heb jij een link die ik niet kan vinden die nog verwijst naar een actuele website met info over deze extensie?
Voor zover ik weet moet je eerst registreren op de site van CB (joomlapolis.com).
Zorg daarna dat je eerst bent ingelogd.
Ga daarna naar Downloads en klik op Community Builder.
Gebruik daarna de knop Download om de laatste versie te downloaden.
Ik heb het net even getest en ontvang netjes een activatiemail.
Bestaat die nog? Volgens mij is de maker er al lang geleden mee gestopt.
Of heb jij een link die ik niet kan vinden die nog verwijst naar een actuele website met info over deze extensie?
Voor zover ik weet moet je eerst registreren op de site van CB (joomlapolis.com).
Zorg daarna dat je eerst bent ingelogd.
Ga daarna naar Downloads en klik op Community Builder.
Gebruik daarna de knop Download om de laatste versie te downloaden.
Ik heb het net even getest en ontvang netjes een activatiemail.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Community
07 sep 2016 17:38
Wat bizar, heb nu met 4 verschillende mails mijzelf aangemeld maar niks geen mail
- maxxiezwolle
- Joomla!NL ontdekker
Community
07 sep 2016 18:03
Dan zou ik even
contact
met ze opnemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- maxxiezwolle
- Joomla!NL ontdekker
Community
07 sep 2016 18:15
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.738 seconden