Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Afspraak bevestigen via mail

Afspraak bevestigen via mail

09 sep 2016 21:06
#1
Hallo allemaal,

ben een tijdje niet actief geweest met joomla. Nou heb ik echter een nieuwe project aangepakt.

Op dit moment hebben we een opgave formulier (Chronoforms) welke in het inlog gedeelte staat. Het gebruikersbeheer gaat via community builder. Dit gaat via de mail naar de proevenchef, welke alles verzameld. Ook is het mogelijk om je op de "ouderwetse" manier op te geven via de mail (kan via site of eigen mail).

Wat we eigenlijk zoeken voor de site is een extensie waarmee we een uitnodiging kunnen versturen via de mail. Dit is niet zo moeilijk, maar er moet een mogelijkheid komen om te kiezen of men wel of niet aanwezig is. Dit moet ergens in de database worden opgeslagen.
Er kunnen zich meerdere mensen (tot 200) opgeven per event.

Ik heb op JED gezocht bij de kalenders en de booking componenten maar kan niet echt vinden wat ik zoek (voornamelijk veel bomen die het bos onzichtbaar maken)
Ik heb bij JEvents wel een component gevonden, maar dit is veel te uitgebreid (en te duur). Vind het niet erg om er een klein bedrag voor neer te tellen, maar het mooist zou zijn als het gratis kan.

Is er iemand die bekend is met een component of module waarmee ik dit zou kunnen realiseren?

Alvast dank,

Mark
  • mark24
  • mark24's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 104

Afspraak bevestigen via mail

10 sep 2016 17:14
#2
Wat jij allemaal opnoemt is volgens mij niet gratis te vinden.
Je bent zelf al op JEvents gekomen en volgens mij is dat ook de enige die precies kan wat jij wil.
Je hebt inderdaad dan wel de betaalde versie nodig in de Gold-versie met RSVP Pro.
Voor €75,- per jaar kun je het dan volledig afmaken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11170

Afspraak bevestigen via mail

10 sep 2016 18:54
#3
Als JEvents zo een beetje de enigste is die precies doet wat jij wilt, dan denk ik dat 75 euro op jaar basis niet zo duur is. Je geeft aan dat je evenementen organiseert waar een redelijk aantal mensen zich voor kan opgeven. Ik denk dat je die 75 euro in een jaar dan best wel een beetje daarin kan verwerken. Bij dat ene evenement alleen al zou je dan voor 38 cent per persoon klaar zijn, dus lijkt me niet zo duur.
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 1722
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.774 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie