Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Sitelinkx nieuw knop werkt niet

Sitelinkx nieuw knop werkt niet

21 sep 2016 12:31 - 21 sep 2016 13:25
#1
Beste Mensen,

Ik zit met een probleem. Ik dacht snel interne links automatisch te laten maken op me website met e extensie sitelinkx

Heb de extensie geinstaleerd maar nu kom ik op het volgende probleem.

De knop nieuw werkt niet als ik een link wil toevoegen. Dus de werkbalk in de extensie sitelinkx werkt niet.

Heb het al geprobeert op me andere website's en hier werkt het normaal. Heb contact opgenomen met sitelinkx maar hun zeggen dat het waarschijnlijk door een extensie voorkomt. Het exacte beschrijving hier:

If you cannot click the New button, then most likey, a JavaScript related problem occurs.
This can happen if you e.g. use a customized backend template, or if you're not loading the jquery framework due to an error, or you're loading a plugin that affects the backend, etc.


Wat zou dit zijn? Enig idee iemand wat voor extensie of iets kan veroorzaken want ik heb al gezocht maar ik kom er niet uit.

Groetjes,
William

Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
William van Veen
Wveen.com Webdesign Bureau uit Hillegom
Laatst bewerkt 21 sep 2016 13:25 door Jelle.
  • Wveen.com
  • Wveen.com's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 49

Sitelinkx nieuw knop werkt niet

21 sep 2016 12:58
#2
Eerst zorgen dat alle geïnstalleerde extensies up to date zijn.
Daarna kun je met firebug kijken waar de java-error vandaan komt.
Eventueel via Extensies => Beheer één voor één extensies uitschakelen en kijken wanneer het werkt, om zo de blokkerende extensie er uit te halen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11170
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.768 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie