Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Smart search module problemen

Smart search module problemen

30 nov 2016 11:51
#1
Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen met het juist instellen van Smart search want ik loop er helemaal in vast.
Ik heb begrepen dat je met smart search kunt instellen dat een zoekbalk alleen zoekt in 1 bepaalde categorie. Nu heb ik een categorie schrijvers met daaronder subcategorieën A, B, C enz. Wat ik graag wil is een zoekbalk op mijn website die alleen zoekt in die subcategorieën. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Eigenlijk krijg ik gewoon helemaal geen zoekresultaat. Terwijl ik mijn website wel geïndexeerd heb. Ik heb van alles geprobeerd en handleidingen en video's gevolgd, maar het lukt me niet. Ik doe ongetwijfeld wat fout, maar geen idee wat. Met die filteroptie in het component kan ik nergens aangeven op welke categorie ik precies wil filteren. Hopelijk kan iemand op dit forum me helpen.
Ik gebruik joomla 3.6.2.
Discussie gesloten.
  • Inge_123
  • Inge_123's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 135

Smart search module problemen

30 nov 2016 12:34 - 30 nov 2016 12:36
#2
Zul je net zien dat na het posten van dit bericht het op 1 of andere manier toch gelukt een filter aan te maken en werkend te maken. :silly:

Wat de oplossing nu precies is geweest weet ik niet. Nog een keer opnieuw indexeren heeft waarschijnlijk wel geholpen.
Laatst bewerkt 30 nov 2016 12:36 door Inge_123.
Discussie gesloten.
  • Inge_123
  • Inge_123's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 135
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.793 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie