Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foutmelding
Foutmelding
22 feb 2017 18:05
Na een update krijg ik onderstaande regel bij het menu te zien op de website.
Notice: Undefined variable: this in /public/sites/www.mmcmedia.nl/libraries/cms/application/cms.php on line 434
Hoewel het menu wel gewoon werkt, zou ik het probleem wel graag willen oplossen. Iemand anders heeft ooit de website gemaakt voor mij en Ik ben zelf niet zo thuis met Joomla. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Graag in Jip & Janneke taal
Dank alvast voor eventuele reacties.
Notice: Undefined variable: this in /public/sites/www.mmcmedia.nl/libraries/cms/application/cms.php on line 434
Hoewel het menu wel gewoon werkt, zou ik het probleem wel graag willen oplossen. Iemand anders heeft ooit de website gemaakt voor mij en Ik ben zelf niet zo thuis met Joomla. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Graag in Jip & Janneke taal
Dank alvast voor eventuele reacties.
- JKforyou
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Foutmelding
22 feb 2017 18:32
Zijn al jouw (third party) extensies ook up to date en ook je template?
En hoe staat de algemene instelling, tabblad server, foutrapportage?
En hoe staat de algemene instelling, tabblad server, foutrapportage?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Foutmelding
22 feb 2017 19:26
Hij geeft aan de de extensies up to date zijn. Of de template up to date is weet ik niet helemaal zeker. De template geeft aan dat het om 1.0 gaat, Ik een nieuwe versie van de template gedownload en daar staat ook 1.0 bij. Bij de algemene instellingen staat de foutrapportage op "standaard van het systeem".
- JKforyou
- Nieuw op Joomla!NL
Foutmelding
22 feb 2017 19:38 - 22 feb 2017 20:18
Zet de foutrapportage op "geen". Niet de beste oplossing, maar het kan geen kwaad.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Foutmelding
22 feb 2017 19:39
Gedaan, en inderdaad is de melding verdwenen. Kan ik hem zonder problemen op "geen" laten staan?
Hartelijk dank trouwens voor je hulp.
Hartelijk dank trouwens voor je hulp.
- JKforyou
- Nieuw op Joomla!NL
Foutmelding
22 feb 2017 20:01
Hallo,
Dat kan geen kwaad.
Dat kan geen kwaad.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.831 seconden