Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Jevents categorieën weergeven
11 mrt 2017 11:44
Wie weet of het mogelijk is om in een maandweergave van jevents eerst een vaste categorie te tonen en dat het voor de gebruiker mogelijk is om alle categorieën In te zien.
Ik heb nu in de module een categorie gezet.
De module is per menu item anders.
De optie alle categorien onder de agenda geeft alleen de categorieën die ik in de module heb gezet.
Ik kan mee voorstellen dat ik meer categorieën in de module moet zetten.
Maar hoe kan in meegenomen dat default met een van deze categorieën geopend wordt
Iemand een suggestie?
Ik heb nu in de module een categorie gezet.
De module is per menu item anders.
De optie alle categorien onder de agenda geeft alleen de categorieën die ik in de module heb gezet.
Ik kan mee voorstellen dat ik meer categorieën in de module moet zetten.
Maar hoe kan in meegenomen dat default met een van deze categorieën geopend wordt
Iemand een suggestie?
- joostweb
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
11 mrt 2017 12:15
Voor zover ik JEvents ken is dat niet mogelijk.
Je kunt alleen in je menu-item de categorie (of categorieën) kiezen die je wil tonen, maar eentje als standaard laten zien en de andere dan nog niet, gsat niet.
Je kunt alleen in je menu-item de categorie (of categorieën) kiezen die je wil tonen, maar eentje als standaard laten zien en de andere dan nog niet, gsat niet.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
11 mrt 2017 13:23
bedankt voor je reactie Wouter,
Ik probeer nu met alle subcategorien die ik wil laten zien aan het menu item toetevoegen.
Misschien dat het mogelijk is om bij een link uit een nieuwsbrief de juiste subcategorie mee te geven.
dat lossen we wel op.
maar waar ik ook tegen aanloop is dat de hoofdcategorie onder de kalender weergave geen events toont terwijl die wel in subcategorien aanwezig zijn. feitelijk is het juist de hoofdcategorie bevat geen events maar je zou erwachten dat de events van een subcategorie ook bij de hoofdcategorie worden weergegeven.
Het zal wel een kleinigheid zijn maar ik kan het niet vinden.
iemand daar een idee voor?
alvast bedankt
Joost
Ik probeer nu met alle subcategorien die ik wil laten zien aan het menu item toetevoegen.
Misschien dat het mogelijk is om bij een link uit een nieuwsbrief de juiste subcategorie mee te geven.
dat lossen we wel op.
maar waar ik ook tegen aanloop is dat de hoofdcategorie onder de kalender weergave geen events toont terwijl die wel in subcategorien aanwezig zijn. feitelijk is het juist de hoofdcategorie bevat geen events maar je zou erwachten dat de events van een subcategorie ook bij de hoofdcategorie worden weergegeven.
Het zal wel een kleinigheid zijn maar ik kan het niet vinden.
iemand daar een idee voor?
alvast bedankt
Joost
- joostweb
- Joomla!NL ontdekker
-
11 mrt 2017 13:33
De categorieën die je wil tonen kun je in je menu-item instellen.
Als de hoofdcategorie geen evenementen bevat en jij alleen die categorie hebt geselecteerd, dan klopt het dat je niets te zien krijgt.
Je zal dan ook de sub-categrorieën moeten selecteren.
Als de hoofdcategorie geen evenementen bevat en jij alleen die categorie hebt geselecteerd, dan klopt het dat je niets te zien krijgt.
Je zal dan ook de sub-categrorieën moeten selecteren.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
11 mrt 2017 16:46
hallo wouter
Ik heb de subcategorien geselecteerd bij het menu.
omdat de hoofdcategorie zelf leeg is is die NIET toegevoegd aan het menu.
Echter onder de maandweergave zie ik default twee opties, alle categorien en daarvoor de hoofdcategorie.
klik ik op de hoofdcategorie dan is de kalender leeg ( logisch volgens jouw uitleg ) en dan komen onder de weergave de subcategorien er als optie bij.
Wat ik dus graag zou willen is
of onder de weergave van de kalender komen alleen te staan waarin events staan. dan krijg ik dat de subcategorien er staan en de hoofd categorie niet.
of de hoofdcategorie toont ook de events uit de subcategorie.
dit laatste is niet zo gek lijkt me. als je een auto zoekt van een merk krijg je daarbij ook alle typen daarbij.
ook aan de beheerkant van jevents; als ik op een hoofdcategorie selecteer dan zie ik ook alles wat in de verschillende subcategorien staat.
ik denk dat dat te realiseren is door elk event in zowel de subcategorie als in de hoofdcategorie te zetten.
suggesties?
groeten Joost
Ik heb de subcategorien geselecteerd bij het menu.
omdat de hoofdcategorie zelf leeg is is die NIET toegevoegd aan het menu.
Echter onder de maandweergave zie ik default twee opties, alle categorien en daarvoor de hoofdcategorie.
klik ik op de hoofdcategorie dan is de kalender leeg ( logisch volgens jouw uitleg ) en dan komen onder de weergave de subcategorien er als optie bij.
Wat ik dus graag zou willen is
of onder de weergave van de kalender komen alleen te staan waarin events staan. dan krijg ik dat de subcategorien er staan en de hoofd categorie niet.
of de hoofdcategorie toont ook de events uit de subcategorie.
dit laatste is niet zo gek lijkt me. als je een auto zoekt van een merk krijg je daarbij ook alle typen daarbij.
ook aan de beheerkant van jevents; als ik op een hoofdcategorie selecteer dan zie ik ook alles wat in de verschillende subcategorien staat.
ik denk dat dat te realiseren is door elk event in zowel de subcategorie als in de hoofdcategorie te zetten.
suggesties?
groeten Joost
- joostweb
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.664 seconden