Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Reserveringsextensie incl. koppeling met Booking.com?

Reserveringsextensie incl. koppeling met Booking.com?

06 apr 2017 11:00
#1
Hoi luitjes,

Ik ben bezig met een website voor een B&B ( waaxens.hielke.net ) en zou graag een koppeling willen hebben met Booking.com.
Op dit moment worden alle boekingen nog via Booking.com gedaan, maar we willen langzaamaan naar een situatie waarbij de gast op onze site kan boeken. Ik weet niet of het mogelijk is hoor, maar het mooiste scenario zou zijn dat er een sync (met booking.com) plaatsvindt, zodat we geen dubbele boekingen krijgen.

Iemand een idee of zo'n extensie bestaat, of iig een koppelingsmogelijkheid?
Managing partner Nederland - Pixlogix.com
(KVK / CIN: U72200GJ2014PTC081526)
Ons team heeft meer dan 15 jaar ervaring in oplossingen op maat!
  • hielkio
  • hielkio's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 299

Reserveringsextensie incl. koppeling met Booking.com?

07 apr 2017 19:07
#2
Voor zover ik weet (heb zelf een pension in Duitsland) bestaat dat systeem niet.
Je zou wel kunnen informeren naar een zogeheten "channel manager" in combinatie met een eigen boekingsysteem.

Wat wel handig is: de Pulse-app van Booking.com; dan kun je op de smartphone eventuele reserveringen via de eigen website direct bij Booking.com aanpassen. Wellicht is dat een oplossing (voor zover je die nog niet gebruikt, natuurlijk :cheer: )
  • David
  • David's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1031
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.938 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie