Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost problemen met laden na wijziging
problemen met laden na wijziging
05 okt 2017 13:06
Sinds een paar weken merk ik dat de gallery sigplus op mijn website niet meer alle foto's laat zien: in het ene artikel staan alle foto's (meer dan 10) en in het andere artikel zijn er slechts 5 zichtbaar terwijl er in de backend 7 staan.
Ook Chronoforms5 laat niet meer de wijzigingen zien die ik heb aangebracht. Voorheen hebben beide extensies prima gefunctioneerd!
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? En zouden deze 2 problemen gerelateerd kunnen zijn aan elkaar?
Mijn Joomla versie: 3.6.3
Url webiste: www.hetcatshuys.nl/
Ook Chronoforms5 laat niet meer de wijzigingen zien die ik heb aangebracht. Voorheen hebben beide extensies prima gefunctioneerd!
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? En zouden deze 2 problemen gerelateerd kunnen zijn aan elkaar?
Mijn Joomla versie: 3.6.3
Url webiste: www.hetcatshuys.nl/
- Catshuys
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
05 okt 2017 13:13
Hallo Catshuys,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Aangezien je Joomla versie zwaar verouderd en ook onveilig is, wil ik je adviseren om eerst een update uit te voeren (ook van al je extensies) en dan te kijken of het probleem zich nog voordoet.
Maak wel eerst een backup!
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Aangezien je Joomla versie zwaar verouderd en ook onveilig is, wil ik je adviseren om eerst een update uit te voeren (ook van al je extensies) en dan te kijken of het probleem zich nog voordoet.
Maak wel eerst een backup!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 okt 2017 14:16
'Zwaar' verouderd? Ik meen dat deze van oktober 2016 is... maar bedankt voor je reactie, ik zal de update gaan uitvoeren.
- Catshuys
- Nieuw op Joomla!NL
05 okt 2017 14:24 - 05 okt 2017 15:26
Idd, zwaar verouderd.
Je hebt dus al een jaar geen updates gedraaid, inmiddels zitten we op de versie 3.8.1
Het is echt belangrijk om de updates te draaien dit voor de veiligheid, en de bugs die worden gevonden in de oudere versies.
Ook met oog op de extensies die elke keer toch verbeterd worden.
Als je dit niet doet loop je kans problemen te krijgen met je website of erger dat hackers makkelijk toegang hebben tot je site!
Je hebt dus al een jaar geen updates gedraaid, inmiddels zitten we op de versie 3.8.1
Het is echt belangrijk om de updates te draaien dit voor de veiligheid, en de bugs die worden gevonden in de oudere versies.
Ook met oog op de extensies die elke keer toch verbeterd worden.
Als je dit niet doet loop je kans problemen te krijgen met je website of erger dat hackers makkelijk toegang hebben tot je site!
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
05 okt 2017 17:01
Bedankt voor de uitleg! Ik heb de tips opgevolgd en alles werkt weer naar behoren! Ik zal dit onderwerp sluiten.
- Catshuys
- Nieuw op Joomla!NL
05 okt 2017 19:51
Bedankt voor het terugkoppelen.
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.747 seconden