Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
probleem met taalkeuze
probleem met taalkeuze
27 dec 2017 16:11Dan kijk je volgens mij nog niet op de juiste plaats.In de beheermodule meertalige status kan ik geen bijzonderheden vinden. Alle toegangsrechten zijn overgenomen.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
En dit is echt geen normale url voor een homepage:
www.gentleteaching.nl/gentle/nl/18-uncategorised/201-home-nl-2
Als je je hoofdmap niet gebruikt, dan is het overigens wel beter om je site daarheen te verplaatsen. Als je hier nog vragen over hebt, maak dan s.v.p. een nieuw draadje aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
probleem met taalkeuze
27 dec 2017 16:56
het hernoemen van .htaccess heeft tot gevolg dat er een 404 foutmelding komt als ik wil switchen naar duits of engels.
De vreemde url die je aangeeft ken ik niet. Als ik op de startpagina zit heb ik deze url
gentleteaching.nl/gentle/index.php/nl/
ik had voor de beheermodule meertalige status inderdaad op deze plek gekeken. Deze module stond uitgeschakeld en heb ik nu ingeschakeld.
De vreemde url die je aangeeft ken ik niet. Als ik op de startpagina zit heb ik deze url
gentleteaching.nl/gentle/index.php/nl/
ik had voor de beheermodule meertalige status inderdaad op deze plek gekeken. Deze module stond uitgeschakeld en heb ik nu ingeschakeld.
- pouwel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
probleem met taalkeuze
27 dec 2017 17:08
Ja, maar als je teruggaat van Engels naar Nederlands bijvoorbeeld, dan krijg je die vreemde url.
En heb je links onderin het beheerscherm ook de module Meertalige status aangeklikt?
En heb je links onderin het beheerscherm ook de module Meertalige status aangeklikt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
probleem met taalkeuze
27 dec 2017 17:15
Ja, nu je het zegt. die rare url bij het teruggaan naar Nederlands was me niet opgevallen.
Als ik onderin het scherm de meertalige status aanklik krijg in een foutmelding bij de duitse taal omdat de tag niet goed is. zie de bijlage.
Ik weet niet of dat vanaf het begin al was. Ik heb vanmorgen gekeken wat er gebeurde als ik de duitse taal uitschakelde en weer inschakelde. misschien is het daardoor gebeurd
Als ik onderin het scherm de meertalige status aanklik krijg in een foutmelding bij de duitse taal omdat de tag niet goed is. zie de bijlage.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Ik weet niet of dat vanaf het begin al was. Ik heb vanmorgen gekeken wat er gebeurde als ik de duitse taal uitschakelde en weer inschakelde. misschien is het daardoor gebeurd
- pouwel
- Bekend met Joomla!NL
probleem met taalkeuze
27 dec 2017 17:23
ik zie overigens dat het probleem zich alleen voordoet bij het terugschakelen naar Nederlands. Als ik hen een weer schakel tussen duits en engels lijkt het goed te gaan
- pouwel
- Bekend met Joomla!NL
probleem met taalkeuze
27 dec 2017 17:45
Dat gaf ik in #10 ook al aan
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.816 seconden