Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Wit vlak rechts op site
Wit vlak rechts op site
27 feb 2026 22:48 - 27 feb 2026 22:52
Hallo,
De afgelopen 2 avonden zet ik de webshop met Hikashop in orde. Gisteravond site getest en zag er normaal uit. Maar toen ik vandaag ging kijken stond er uit het niets rechts een groot wit vlak waardoor de site niet meer juist staat. Ik heb geen enkel idee hoe die daar komt. Ik weet dus niet of het door de site template is of door hikashop.
Iemand een idee wat dit is of kan achterhalen wat het probleem is? Dit is de tweede keer dat dit gebeurd. Niet op deze manier. Dit was toen opgelost door de code "#sp-bottom { position: relative; z-index: 9; }" toe te voegen in de costum css. Zou dit weer zoiets kunnen zijn?
Op een GSM lijkt dit wit vlak niet voor te komen. Hopelijk heeft iemand een idee.
Alvast bedankt voor de moeite.
www.time-for-you.be
Joomla 5.4.3
Hikashop of Alisa
De afgelopen 2 avonden zet ik de webshop met Hikashop in orde. Gisteravond site getest en zag er normaal uit. Maar toen ik vandaag ging kijken stond er uit het niets rechts een groot wit vlak waardoor de site niet meer juist staat. Ik heb geen enkel idee hoe die daar komt. Ik weet dus niet of het door de site template is of door hikashop.
Iemand een idee wat dit is of kan achterhalen wat het probleem is? Dit is de tweede keer dat dit gebeurd. Niet op deze manier. Dit was toen opgelost door de code "#sp-bottom { position: relative; z-index: 9; }" toe te voegen in de costum css. Zou dit weer zoiets kunnen zijn?
Op een GSM lijkt dit wit vlak niet voor te komen. Hopelijk heeft iemand een idee.
Alvast bedankt voor de moeite.
www.time-for-you.be
Joomla 5.4.3
Hikashop of Alisa
Laatst bewerkt 27 feb 2026 22:52 door Faan. Reden: toevoeging info
Discussie gesloten.
- Faan
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Wit vlak rechts op site
28 feb 2026 08:38
Lijkt me eerder iets in je pagebuilder pagina. Ik ken sppagebuilder niet, maar ik zie een div met een breedte van 75%.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Wit vlak rechts op site
28 feb 2026 12:40
Heb even verder gezocht in de richting die ja aangaf. Blijkbaar is het een vlak dat hikashop reserveerde om de inhoud van de winkelwagen te tonen. Maar ook als hij leeg is voorziet hij blijkbaar dat vak. Ik ben beginnen experimenteren met de winkelwagen en zijn plaats en zo het vlak weg gekregen. Wat ik niet vind is een goede layout waar alles kan geplaatst worden. Ik vind wel een layout van de site waar bvb vakken voorzien zijn door de template. Maar als ik de positie van de cart wil bepalen staan daar veel meer mogelijkheden in. En daar liep het dus niet zoals ik het wou omdat ik niet weet waar die staan. Bestaat er daar ergens een schema van?
Verder is het probleem dus opgelost.
Verder is het probleem dus opgelost.
Discussie gesloten.
- Faan
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Wit vlak rechts op site
28 feb 2026 12:52
Fijn dat het opgelost is. Om moduleposities te zien, zet je Voorbeeld module posities bij de template opties op Ja en type je ?tp=1 achter je url. Maar aangezien dit niets meer met je oorspronkelijke probleem te maken heeft, sluit ik dit draadje, zodat het forum overzichtelijk blijft. Je weet ons te vinden als er iets niet duidelijk is.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.982 seconden