Weet niet in welke categorie ik een waarschuwing mag plaatsen over een Extension uit de Joomla Extensions Directory
die ik aangekocht heb van UkrSolution, namelijk Import users to Joomla from Excel or CSV .
De klacht/waarschuwing gaat niet zozeer over de extensie maar wel over de betaling ervan.
De goedkoopste versie wordt aangeboden voor € 9,99 deze heb ik gekocht en betaald met Paypal,
maar tot mijn verbazing zag ik op mijn paypal account dat er automatisch en zonder hiervan vooraf melding van te geven
recurring payments aangemaakt waren zodat ik om de drie maanden veertig keer € 9.99 zou moeten betalen.
De ondersteuning en updates voor deze extensie gelden voor drie maanden daar komt die betaaltermijn wellicht vandaan, mij lijkt dat geen geldige reden om daarvoor zonder waarschuwing of toestemming van de koper automatische betaalopdrachten aan te maken.
Ik heb de automatische betalingen stopgezet en Ukr Solution hiervan per mail op de hoogte gesteld tot op heden geen reactie ontvangen.
Bij deze dus een waarschuwing kijk uw eventuele betaal opdrachten aan dit bedrijf goed na,