Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Booklibrary
Booklibrary
22 nov 2018 14:01
Beste mensen
Het betreft ovd-didam.nl. Ik heb joomla geupdated naar 3.9. Aan de linkerzijde van de website heb ik een menu bibliotheek die gelinkt is naar booklibrary component.
In de backhand heb ik de component proberen te openen maar ik krijg een http 500 pagina. Daardoor werken de links in het menu "boeken etc "ook niet meer.
Hoe kan ik dit oplossen
vrgrkelderg
Het betreft ovd-didam.nl. Ik heb joomla geupdated naar 3.9. Aan de linkerzijde van de website heb ik een menu bibliotheek die gelinkt is naar booklibrary component.
In de backhand heb ik de component proberen te openen maar ik krijg een http 500 pagina. Daardoor werken de links in het menu "boeken etc "ook niet meer.
Hoe kan ik dit oplossen
vrgrkelderg
- kelderg
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Booklibrary
22 nov 2018 14:24 - 22 nov 2018 14:25
Hallo,
Die fout heb je ook al eerder gehad.
joomlanl.nl/forum/3-x-joomla-extensies/5...-te-benaderen#153235
Misschien toch weer even aan de makers vragen?
Die fout heb je ook al eerder gehad.
joomlanl.nl/forum/3-x-joomla-extensies/5...-te-benaderen#153235
Misschien toch weer even aan de makers vragen?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Booklibrary
22 nov 2018 14:25
heb je de betaalde pro versie of de free versie.
Ik zie dat er bij update naar 3.9 meer problemen zijn.
Misschien handig om dit ook bij de makers neer te leggen?
Ik zie dat er bij update naar 3.9 meer problemen zijn.
Misschien handig om dit ook bij de makers neer te leggen?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Booklibrary
22 nov 2018 15:39
Hallo Romle
Ik heb de free versie maar er zijn meerdere mensen die hiermee problemen hebben. Ordasoft is hiermee in de slag. Ik wacht even hun antwoord af.
vrgr
kelderg
Ik heb de free versie maar er zijn meerdere mensen die hiermee problemen hebben. Ordasoft is hiermee in de slag. Ik wacht even hun antwoord af.
vrgr
kelderg
- kelderg
Booklibrary
27 nov 2018 13:09
Beste mensen
Ik heb nog steeds problemen met component Booklibrary. Ik heb de 4.0.0 ShopPro versie. Nu zie ik bij algemene instellingen onder rechten geen com booklibray terwijl bijv akeeba backup wel erbij staat. Kan dit een oorzaak zijn dat na het updaten naar 3.9 dit is veroorzaakt.
Als ik booklibrary opnieuw installeer ben ik bang dat ik duizenden boeken opnieuw moet invoeren.
vrgr
kelderg
Ik heb nog steeds problemen met component Booklibrary. Ik heb de 4.0.0 ShopPro versie. Nu zie ik bij algemene instellingen onder rechten geen com booklibray terwijl bijv akeeba backup wel erbij staat. Kan dit een oorzaak zijn dat na het updaten naar 3.9 dit is veroorzaakt.
Als ik booklibrary opnieuw installeer ben ik bang dat ik duizenden boeken opnieuw moet invoeren.
vrgr
kelderg
- kelderg
Booklibrary
27 nov 2018 13:31
Dan eerst een backup maken zodat je die zo nodig terug kunt zetten. In principe blijven de databasegegevens in tact als je een extensie opnieuw installeert overigens.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.668 seconden