Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Slider blijft hangen!
Slider blijft hangen!
28 nov 2018 17:08
Beste ...
Vanmorgen heb ik een nieuwe site (joomla 9.3.0) geplaatst onder het domein www.zwolleinbeeld.nl . Nu staat onder het item "Wat treft u aan op deze website", een News box slider van Themescreative.com. In deze slider heb ik een zestal items geplaatst, waaronder "Zwolle in Beeld - Info". Onder dit item staan weer vier subitems, waaronder "Zwolle in Beeld - In de Media". Klik ik hierop, dan kom ik op een pagina met vier mediauitingen (3 x AllVideo 4.8.0), en een pdf-bestand.
Deze laatste items doen het allemaal perfect, maar de slider werkt hier niet meer naar behoren en blijft hangen in zes blokken (2 x 3 onder elkaar). Ik ga er van uit dat het aan All Video moet liggen, aangezien ik verder geen problemen met de slider heb.
Hebt u een idee waar dit aan kan liggen?
Ik hoor graag van u!
Mvrgr Hans Smit
Vanmorgen heb ik een nieuwe site (joomla 9.3.0) geplaatst onder het domein www.zwolleinbeeld.nl . Nu staat onder het item "Wat treft u aan op deze website", een News box slider van Themescreative.com. In deze slider heb ik een zestal items geplaatst, waaronder "Zwolle in Beeld - Info". Onder dit item staan weer vier subitems, waaronder "Zwolle in Beeld - In de Media". Klik ik hierop, dan kom ik op een pagina met vier mediauitingen (3 x AllVideo 4.8.0), en een pdf-bestand.
Deze laatste items doen het allemaal perfect, maar de slider werkt hier niet meer naar behoren en blijft hangen in zes blokken (2 x 3 onder elkaar). Ik ga er van uit dat het aan All Video moet liggen, aangezien ik verder geen problemen met de slider heb.
Hebt u een idee waar dit aan kan liggen?
Ik hoor graag van u!
Mvrgr Hans Smit
- jcsmit
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Slider blijft hangen!
28 nov 2018 17:23
Ik denk niet dat het aan allvideos ligt, maar dat kan je eenvoudig controleren door de plugin uit te schakelen.
Ik zie twee verschillende classes.
Werkende slider:
Niet werkende slider:
Ik ken de extensie verder niet, maar vermoed dat er daar iets niet goed staat in je instellingen.
Ik zie twee verschillende classes.
Werkende slider:
Code:
<div id="owl-newsbox" class="nsbox owl-carousel owl-theme owl-responsive-1200 owl-loaded">
Code:
<div id="owl-newsbox" class="nsbox">
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Slider blijft hangen!
28 nov 2018 18:47
Dank Astrid voor het meedenken. Mijn kennis van classes is nihil. Ik zou ook niet weten waar ik deze zou moeten zoeken om eventueel te wijzigen. Wel heb ik de plugin uitgeschakeld en waarna de slider het weer perfect deed. Hierna bij inschakeling weer hetzelfde probleem.
- jcsmit
- Bekend met Joomla!NL
Slider blijft hangen!
28 nov 2018 19:17
Dan is het mogelijk toch een javascript conflict. Waarschijnlijk wel op te lossen door jQuery Easy te installeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Slider blijft hangen!
28 nov 2018 19:40
Heb geen idee. ik heb jquery easy gedownload en geïnstalleerd. Nu houdt het voor mij op.
Zou je mij de weg kunnen wijzen?
Zou je mij de weg kunnen wijzen?
- jcsmit
- Bekend met Joomla!NL
Slider blijft hangen!
29 nov 2018 08:54
Normaal gesproken installeren en activeren. En anders de instellingen aanpassen. Elke instelling heeft een tooltip met uitleg.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.682 seconden