Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost kan bestanden niet verwijderen met phoca download
kan bestanden niet verwijderen met phoca download
04 mrt 2019 21:11
Hallo , ik hoop dat er iemand kan helpen die enige ervaring heeft met Phocadownload?
Ik gebruik phoca download . Via frontend kunnen mensen met een geldig inlogcode bestanden uploaden in bepaalde categorieën, die dan weer klaar staan voor andere die deze willen downloaden. Echter op een bepaald moment hopende de bestanden op en willen de auteurs de bestanden weer verwijderen. Ik zie geen enkele mogelijkheid om via FRONTEND deze bestanden te verwijderen (misschien wel mogelijk via Backend? Kent iemand een truc of weet gewoon hoe dat mogelijk is ?
Dank je , Jos
Ik gebruik phoca download . Via frontend kunnen mensen met een geldig inlogcode bestanden uploaden in bepaalde categorieën, die dan weer klaar staan voor andere die deze willen downloaden. Echter op een bepaald moment hopende de bestanden op en willen de auteurs de bestanden weer verwijderen. Ik zie geen enkele mogelijkheid om via FRONTEND deze bestanden te verwijderen (misschien wel mogelijk via Backend? Kent iemand een truc of weet gewoon hoe dat mogelijk is ?
Dank je , Jos
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- zjoskebest
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
04 mrt 2019 21:42
Volgens de documentatie zou er bij de opties onder general een optie aanwezig zijn deleting existing files.
Maar ik zag dat je ook al een vraag bij de maker hiervan hebt neergelegd. Misschien even afwachten wat zijn reactie is.
Meld je die dan hier ook even? zodat eventueel andere gebruikers er ook wat aan hebben.
Maar ik zag dat je ook al een vraag bij de maker hiervan hebt neergelegd. Misschien even afwachten wat zijn reactie is.
Meld je die dan hier ook even? zodat eventueel andere gebruikers er ook wat aan hebben.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
05 mrt 2019 08:47
Heb je bij de betreffende categorie(ën) ook de juiste gebruikersgroep gekozen bij "Verwijder rechten"
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 mrt 2019 10:52
Astrid , Dom van mij maar dat is de oplossing ! Ben ik al een hele tijd mee bezig . Heb daar Jan Pavelka over benaderd en die kwam er niet uit en zei plaats maar op het forum. Maar dank zij jou is het voor elkaar. Dank je
- zjoskebest
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
05 mrt 2019 11:01
Je had je topic afgesloten met de knop "Oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.668 seconden