Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Embed Youtube Video in Module werkt niet

Embed Youtube Video in Module werkt niet

02 jul 2019 20:46
#1
Ik heb de verschillende berichten op Fora gelezen, maar kom niet het probleem tegen waar ik sinds de update naar 3.9.7 tegen aanloop.

Tot Joomla 3.9.6 kon ik mijn youtube video via all video gewoon embedden via de gebruikelijke code {youtube} code {/youtube} in de module J51carousel.
Dwz ik plaatste deze code in een column op de backend, en op de frontend zag je video verschijnen.
Dus per column liet ik een youtube video in rustig tempo voorbij sliden.

Sinds de upgrade naar 3.9.7. verschijnt allen de code nog, maar zie je niet het filmkader meer, waardoor je het filmpje kan aanklikken en kan laten spelen.

In losse artikelen werkt het codesysteem van all video nog wel. Het aanpassen van de default omvang van de all videos naar de afmetingen van de columns bood ook geen soelaas.

Wat ik me dus afvraag. Kan de code van all video niet meer worden opgenomen in deze J51 Carousel module (die onderdeel is van Stockholm Template) en moet ik een andere existentie downloaden. Of dien ik iets anders aan te passen?

Veel dank alvast voor het meedenken.
  • IljaVecht
  • IljaVecht's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Embed Youtube Video in Module werkt niet

03 jul 2019 10:38
#2
Hallo IljaVecht,
Ik kan u geen oplossing aanreiken maar kan u doorverwijzen naar het forum van joomla51.com, Ik heb zeer goede ervaringen met joomla51.com. De ontwikkelaar - Ciaran - geeft meer dan uitstekende support.
De releasedatum van uw template is 1/2/2015 en de versie van J51-Carousel 12/1/2017. Mogelijk zijn er updates beschikbaar, maar dat verneemt u dan van Ciaran.
Succes
Luk
  • Luk
  • Luk's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 189

Embed Youtube Video in Module werkt niet

03 jul 2019 10:45
#3
Dank je wel, Luk. Dat bevestigt mijn eigen ingeving. Ik was toevallig net op joomla51.com forum aan het kijken naar oplossingen. Mocht Ciaran met een oplossing komen (of niet) dan zal ik dat hier vermelden.
Fijne dag, Ilja
  • IljaVecht
  • IljaVecht's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.840 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie