Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost JWPlayer output klein
JWPlayer output klein
22 aug 2019 10:14 - 22 aug 2019 10:15
Hallo,
Vraagje: Ik heb JWplayer en als ik een mp4 wil afspelen dan is het format kleiner dan het formaat van de jwplayer wat raar is want de film is op groot formaat 1920x1080.
Zie voorbeeld.
Iemand enig idee hoe dat komt? Alvast bedankt voor uw reactie.
Vraagje: Ik heb JWplayer en als ik een mp4 wil afspelen dan is het format kleiner dan het formaat van de jwplayer wat raar is want de film is op groot formaat 1920x1080.
Zie voorbeeld.
Iemand enig idee hoe dat komt? Alvast bedankt voor uw reactie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
JWPlayer output klein
22 aug 2019 10:40
Aan een afbeelding valt weinig te zien. Heb je een link naar de betreffende pagina?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
JWPlayer output klein
22 aug 2019 10:55 - 22 aug 2019 10:56
Hallo Astrid,
Helaas is dat in de backend voor de klant. Het gaat erom dat de jwplayer relatief groot is maar dat het filmpje klein wordt afgespeeld dus niet het hele kader gebruikt zoals je ziet staat de foto/video er helemaal op maar is niet "beeldvullend".
Helaas is dat in de backend voor de klant. Het gaat erom dat de jwplayer relatief groot is maar dat het filmpje klein wordt afgespeeld dus niet het hele kader gebruikt zoals je ziet staat de foto/video er helemaal op maar is niet "beeldvullend".
- inef1
-
JWPlayer output klein
22 aug 2019 11:35
Dan wordt het lastig. Welke extensie gebruik je en wat zijn je instellingen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
JWPlayer output klein
22 aug 2019 18:34
Ik gebruik AllVideo. De settings staan op 400x300. Heb hiermee al "gespeeld" maar heeft geen invloed op de output.
- inef1
-
JWPlayer output klein
22 aug 2019 18:43 - 22 aug 2019 18:48
Hallo,
Wat voor versie van Joomla gebruik je?
En wat voor versie van AllVideos ? Want in de nieuwste versie zit namelijk geen jwplayer meer.
Wat voor versie van Joomla gebruik je?
En wat voor versie van AllVideos ? Want in de nieuwste versie zit namelijk geen jwplayer meer.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
JWPlayer output klein
22 aug 2019 18:48
De laatste versie van Joomla. Ik weet dat de update van all video te wensen overlaat dus die heb ik niet meer geüpdate.
Hoe kan ik dan of beter gezegd, welke player kan ik dan gebruiken zodat ik de filmpjes via de server kan afdraaien voordat de klant ze accordeert en ze online gezet kunnen worden?
Hoe kan ik dan of beter gezegd, welke player kan ik dan gebruiken zodat ik de filmpjes via de server kan afdraaien voordat de klant ze accordeert en ze online gezet kunnen worden?
- inef1
-
JWPlayer output klein
22 aug 2019 18:56Bovenstaande begrijp ik niet want er zijn geen problemen gemeld met de laatste versie.Ik weet dat de update van all video te wensen overlaat dus die heb ik niet meer geüpdate.
En weet je wel heel zeker dat je Joomla 3.9.11 gebruikt? ( Laatste versie )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
JWPlayer output klein
22 aug 2019 19:01
Ik krijg nu melding dat er een nieuwe update is en wel de 3.9.11. Hij draait nu nog op: Joomla! 3.9.6 Stable [ Amani ] 7-May-2019 15:00 GMT
- inef1
-
JWPlayer output klein
23 aug 2019 18:10 - 23 aug 2019 18:11
k heb gezocht en vond deze code. Is hier iets fout omdat de film zo klein blijft?
Ik heb die 800x600 al eens verhoogd naar 1920x1080 maar had geen effect. Op de computer heb ik gewoon full screen. Waar zit de fout. Iemand?
Ik heb die 800x600 al eens verhoogd naar 1920x1080 maar had geen effect. Op de computer heb ik gewoon full screen. Waar zit de fout. Iemand?
Code:
p>Hieronder test filmpje:</p>
<p>
<!-- JoomlaWorks "AllVideos" Plugin (v4.7.0) starts here -->
<div class="avPlayerWrapper avVideo">
<div class="avPlayerContainer">
<div id="AVPlayerID_0_60b86f261fb65c77270adff6a47b7594" class="avPlayerBlock">
<div id="avID_AVPlayerID_0_60b86f261fb65c77270adff6a47b7594" style="width:800px;height:600px;" title="JoomlaWorks AllVideos Player"></div>
<script type="text/javascript">
jwplayer('avID_AVPlayerID_0_60b86f261fb65c77270adff6a47b7594').setup({
'file': '/images/videos/voorbeeld.mp4',
'image': '',
'height': '600',
'width': '800',
'autostart': 'false',
'repeat': 'false',
'controls': '1'
});
</script>
</div>
</div>
</div>
<!-- JoomlaWorks "AllVideos" Plugin (v4.7.0) ends here -->
</p>
- inef1
-
JWPlayer output klein
23 aug 2019 18:20
Zoals Jelle ook al heeft aangegeven zal je eerst de nodige updates door moeten voeren.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.746 seconden