Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Huge - IT Catalog, vergelijkbare opties?

Huge - IT Catalog, vergelijkbare opties?

24 feb 2021 09:02 - 24 feb 2021 09:07
#1
Goedemorgen allemaal,

Onlangs heb ik voor ons bedrijf de Huge-IT Catalog extensie gekocht. Echter zit deze vol met fouten en is hij daarom onbruikbaar.

Ik gebruik joomla versie 3.9.24.

Een lijst van de fouten/bugs:
1. Ik kan niet meer dan 1 foto in de catalogus toevoegen.
2. Ik kan geen foto's wijzigen in zowel de Catalogus.
3. Ik ontvang geen notificaties als iemand het contactformulier invult. Ik zie de ingevulde formulieren ook niet in submussions.
4. Ik kan de volgorde van producten in het onderdeel Catalogus niet wijzigen.
5. Als ik de Catalogus-module op de website heb, werken andere modules niet of anders.

Helaas ben ik al 1,5 maand bezig met hun helpdesk, maar reageren ze niet. Ik heb inmiddels een geschil gestart bij PayPal. Helaas ben ik niet kundig genoeg om bovenstaande zelf op te lossen, dus moet ik uitwijken naar een andere oplossing. Mijn vraag: kent iemand een vergelijkbaar iets. Ik ben namelijk op zoek naar een component/extensie/module waar ik diverse producten/opties naast elkaar kan tonen en als men er op klikt, dat dan op dezelfde pagina de uitgebreide informatie verschijnt. Ik wil voorkomen om met artikelen te werken en dit in 1 en dezelfde component aan te passen. Daarnaast zou ik graag meerdere foto's willen kunnen invoegen en de mogelijk dat bezoekers vanuit daar een korte contactaanvraag een kunnen plaatsen. Een soort catalogus/producten component, precies wat de Huge-IT versie hoort te doen.

Als iemand de gouden tip heeft: ik hoor het graag. Alvast bedankt!
Laatst bewerkt 24 feb 2021 09:07 door Millmountain.
  • Millmountain
  • Millmountain's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10

Huge - IT Catalog, vergelijkbare opties?

24 feb 2021 09:44
#2
Wat je zoekt, als ik het goed begrijp, is een webshop extensie in catalogusmode.

Heb je al eens bij Virtuamart, Hikashop en/of J2-store gekeken? Voor zover mij bekend kun je deze webshop extensies ook in catalogusmode laten draaien
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

Huge - IT Catalog, vergelijkbare opties?

24 feb 2021 11:23
#3
Dank je wel voor je reactie! Al de door je genoemde extensies heb ik zojuist geprobeerd, maar ik kan daar helaas qua stijl niet mee wat ik wil. Zoals de grootte van de thumbnails aanpassen etc.
  • Millmountain
  • Millmountain's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10

Huge - IT Catalog, vergelijkbare opties?

24 feb 2021 14:11
#4
Dat kan in ieder geval wel met Virtuemart en Hikashop. J2Store ken ik niet, maar dan kan het vast ook mee.Ik denk dat je je dan nog niet echt hebt verdiept in deze extensies. en Virtuemart heeft ook nog heel veel betaalde templates waar nog meer mogelijk is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37101
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.743 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie