Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Rss feed aanpassen

Rss feed aanpassen

01 jun 2013 21:38 - 01 jun 2013 21:39
#1
Mijn website gaat over fietsen en een heleboel fietsers rijden tegenwoordig met een GPS. De data (ritgegevens) kan je uploaden naar Garmin Connect. Van je gegevens kun je een RSS feed maken en deze kun je dan opnemen op de website. So far, so good!

een voorbeeld van zo'n RSS vind je HIER

Het is niet mogelijk om de data metrisch aan te bieden. Ook het kaartje heeft geen toegevoegde waarde, want ze zijn allemaal hetzelfde en laten niet zien waar je geweest bent. Wat ik zou willen is dus de RSS aanpassen. Bij Garmin kom ik niet binnen, dus zou het achteraf moeten gebeuren.

Ik heb wat rondgezocht en stuitte op YAHOO op het fenomeen : PIPES . Hiermee schijn je RSS feed mee te kunnen manipuleren. Zeer ingewikkeld en zelfs met de voorbeelden kom ik er niet goed uit.

Ik vraag me af of dit niet simpeler kan en of er nog meer van dit soort manipuleer tools zijn. Zou wel iets extra's geven aan mijn website als ik dit voor elkaar zou kunnen krijgen.
Laatst bewerkt 01 jun 2013 21:39 door Willem1954.
Discussie gesloten.
  • Willem1954
  • Willem1954's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 90
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.053 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie