Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu vraagje
Menu vraagje
22 jul 2013 20:03
Goedenavond,
Ik ben met mijn website www.BirdsPlace.nl bezig.
Nu heb ik meerdere onderwerpen om over te hebben en wilde daarom een dropdown menu maken.
Het menu is geen probleem, maar als ik nu op Wat is een valkparkiet klik dan krijg ik de volgende error te zien:
Het artikel staat in een categorie en die categorie is ook verboden als blog aan de knop De valkparkiet. Als ik op De valkparkiet klik dan krijg ik het artikel wel te zien als blog, dit gaat dus wel goed.
Nu wil ik graag nog meer toevoegen aan het menu De valkparkiet zoals voeding huisvesting etc. Dit wil ik dus als blog zijnde aan de knop De valkparkiet binden en dan de andere knoppen verbinden aan het individueel artikel.
Wat doe ik fout en hoe kan ik het oplossen?
Ik ben met mijn website www.BirdsPlace.nl bezig.
Nu heb ik meerdere onderwerpen om over te hebben en wilde daarom een dropdown menu maken.
Het menu is geen probleem, maar als ik nu op Wat is een valkparkiet klik dan krijg ik de volgende error te zien:
404 - Categorie niet gevonden
Mogelijk kunt u deze pagina niet bezoeken wegens:
een verouderde bladwijzer/favoriet
een zoekmachine heeft een verouderde lijst van deze website
een fout getypt adres
u heeft geen toegang tot deze pagina
De gegeven bron is niet gevonden.
Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek.
Probeer één van de volgende pagina's:
Startpagina
Als de problemen blijven bestaan, neem dan aub contact op met de systeembeheerder van deze website en rapporteer de onderstaande fout..
Categorie niet gevonden
Het artikel staat in een categorie en die categorie is ook verboden als blog aan de knop De valkparkiet. Als ik op De valkparkiet klik dan krijg ik het artikel wel te zien als blog, dit gaat dus wel goed.
Nu wil ik graag nog meer toevoegen aan het menu De valkparkiet zoals voeding huisvesting etc. Dit wil ik dus als blog zijnde aan de knop De valkparkiet binden en dan de andere knoppen verbinden aan het individueel artikel.
Wat doe ik fout en hoe kan ik het oplossen?
- zyra
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Menu vraagje
22 jul 2013 20:25
Wat voor soort menu-item heb je gemaakt? Zou in principe moeten werken met Enkel artikel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Menu vraagje
22 jul 2013 20:28
Hierbij een printscreen van het menu in de back-end
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- zyra
-
Heeft onderwerp gestart
-
Menu vraagje
22 jul 2013 21:54
Ik zie het zo even niet. Het is heel vreemd dat ook als je op de titel van je artikel (dat in de blogweergave wordt getoond) klikt, dat je dan ook die 404 error krijgt.
Wat gebeurt er als je een testartikel aanmaakt en daarvoor op dezelfde manier een menu-item aanmaakt?
Anders misschien een keer je menu's opnieuw opbouwen? Is een knop voor bij menubeheer.
Wat gebeurt er als je een testartikel aanmaakt en daarvoor op dezelfde manier een menu-item aanmaakt?
Anders misschien een keer je menu's opnieuw opbouwen? Is een knop voor bij menubeheer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Menu vraagje
22 jul 2013 22:05 - 22 jul 2013 22:10
Hoi Astrid,
Ik heb een test artikel aangemaakt en als test toegevoegd aan het menu van de valkparkiet. Helaas werkt ook de test pagina niet zoals het hoort terwijl hij wel gelijk in de blog te voorschijn komt.
Menu opnieuw opbouwen heb ik ook gedaan maar helaas werkt dat ook niet
Hopelijk is er toch een oplossing voor.
Edit: Ik heb nu ook Test2 en Test3 aangemaakt. in de artikels staat wat het verschil is. Test3 werkt wel, Test1 en 2 niet... Ligt het aan het submenu misschien?
Ik heb een test artikel aangemaakt en als test toegevoegd aan het menu van de valkparkiet. Helaas werkt ook de test pagina niet zoals het hoort terwijl hij wel gelijk in de blog te voorschijn komt.
Menu opnieuw opbouwen heb ik ook gedaan maar helaas werkt dat ook niet

Hopelijk is er toch een oplossing voor.
Edit: Ik heb nu ook Test2 en Test3 aangemaakt. in de artikels staat wat het verschil is. Test3 werkt wel, Test1 en 2 niet... Ligt het aan het submenu misschien?
- zyra
-
Heeft onderwerp gestart
-
Menu vraagje
22 jul 2013 22:24
Ik kan het even niet meer volgen helaas. De
demo
werkt wel goed namelijk, dus het zou niet aan je template kunnen liggen.
Kijk eens wat er gebeurt als je bij Algemene instellingen alles van SEO uitzet. Lijkt me vreemd, maar je weet maar nooit.
Kijk eens wat er gebeurt als je bij Algemene instellingen alles van SEO uitzet. Lijkt me vreemd, maar je weet maar nooit.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Menu vraagje
23 jul 2013 11:50
Goedemorgen Astrid,
Ik heb bij Seo de zoekmachine vriendelijke url's uit gezet en nu werkt het wel.
Maar hoe kan ik dan nu mijn website zoekmachine vriendelijk maken? (moet ik hier een nieuw topic voor openen?)
Hartstikke bedankt in ieder geval voor deze oplossing!
zodra je hebt geantwoord of ik een nieuw topic moet openen hierover zal ik hem op opgelost zetten (of niet natuurlijk
)
Ik heb bij Seo de zoekmachine vriendelijke url's uit gezet en nu werkt het wel.
Maar hoe kan ik dan nu mijn website zoekmachine vriendelijk maken? (moet ik hier een nieuw topic voor openen?)
Hartstikke bedankt in ieder geval voor deze oplossing!
zodra je hebt geantwoord of ik een nieuw topic moet openen hierover zal ik hem op opgelost zetten (of niet natuurlijk

- zyra
-
Heeft onderwerp gestart
-
Menu vraagje
23 jul 2013 11:56
Hi Zyra,
Maak maar even een nieuw draadje aan. Ik zal deze gewoon sluiten omdat het niet echt opgelost is.
Maak maar even een nieuw draadje aan. Ik zal deze gewoon sluiten omdat het niet echt opgelost is.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.799 seconden