Ik ben al even op zoek naar een gratis template voor mijn kleindochter, die een paar maanden geleden is geslaagd voor meester Goud- en zilversmid. Ze heeft een Eigen bedrijf (sieraden met de hand maken)gesticht en wil een website waar zij kan laten zien wat zij voor mogelijkheden kan bieden. Zij wil daar klanten krijgen die speciaal handgemaakte gouden/zilveren sieraden willen laten maken maar ook kralen en goedkopere sieraden te koop kan aanbieden. Zij denkt aan: De sieraden in de winkelwagen stoppen die ook een optelling maakt, met e-mail deze bestelling bevestigen en de bestellers laten betalen (voor haar zonder kosten..?). Dat is het eigenlijk. Verder normale menu's zoals Home-about us en contact Ik heb gekeken naar virtuemart, mijoshop en noem maar. Lijken misschien TE ingewikkeld Zou zoiets ook kunnen via een "normale website waar een menu <winkel> aan toegevoegd wordt en vandaar uit eventueel de bestelling regelen.?? Kan iemand mij een hint geven voor een gratis template waar deze wens in zou passen (event. yootheme templates zijn van begin 2012 t/m maart 2013 wel beschikbaar) of toch maar via Virtuemart omdat dit misschien toch makkelijker daarmee kan worden opgelost ..? He...he.... ik hoop dat het duidelijk is overgekomen.?
groet,
Jos