Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

website met winkel faciliteiten

website met winkel faciliteiten

22 okt 2013 10:03
#1
Ik ben al even op zoek naar een gratis template voor mijn kleindochter, die een paar maanden geleden is geslaagd voor meester Goud- en zilversmid. Ze heeft een Eigen bedrijf (sieraden met de hand maken)gesticht en wil een website waar zij kan laten zien wat zij voor mogelijkheden kan bieden. Zij wil daar klanten krijgen die speciaal handgemaakte gouden/zilveren sieraden willen laten maken maar ook kralen en goedkopere sieraden te koop kan aanbieden. Zij denkt aan: De sieraden in de winkelwagen stoppen die ook een optelling maakt, met e-mail deze bestelling bevestigen en de bestellers laten betalen (voor haar zonder kosten..?). Dat is het eigenlijk. Verder normale menu's zoals Home-about us en contact Ik heb gekeken naar virtuemart, mijoshop en noem maar. Lijken misschien TE ingewikkeld Zou zoiets ook kunnen via een "normale website waar een menu <winkel> aan toegevoegd wordt en vandaar uit eventueel de bestelling regelen.?? Kan iemand mij een hint geven voor een gratis template waar deze wens in zou passen (event. yootheme templates zijn van begin 2012 t/m maart 2013 wel beschikbaar) of toch maar via Virtuemart omdat dit misschien toch makkelijker daarmee kan worden opgelost ..? He...he.... ik hoop dat het duidelijk is overgekomen.?
groet,
Jos
Discussie gesloten.
  • zjoskebest
  • zjoskebest's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 427

website met winkel faciliteiten

22 okt 2013 20:02
#2
Ik zou toch kiezen voor een webshop extensie. Voordeel is dat als het bedrijfje goed gaat lopen, dat je de winkel dan ook uit kunt breiden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.833 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie