Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost index.php op alle pagina's
index.php op alle pagina's
11 nov 2013 10:03
Gister heb ik mijn website
www.ljware.nl
online gezet en opeens viel me op dat als ik naar een andere pagina ga er in de URL balk altijd 'index.php' komt te staan. Dit schijnt niet zo goed te zijn voor Google dus mijn vraag is, hoe kan ik dit makkelijk weg halen?
- LucasR
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 nov 2013 10:43
Zet in de algemene instellingen de zoekmachinevriendelijke url's aan. In de ftp htaccess.txt herbenoemen naar .htaccess. Vergeet niet de punt aan het begin.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
11 nov 2013 16:38Search Engine Friendly URLs staat op Yes en heb het naar .htaccess veranderd maar nog steeds staat er index.php in de URL naar elke pagina.webbiertje schreef : Zet in de algemene instellingen de zoekmachinevriendelijke url's aan. In de ftp htaccess.txt herbenoemen naar .htaccess. Vergeet niet de punt aan het begin.
Moet ik nu htaccess weer terug zetten naar htaccess.txt?
- LucasR
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 nov 2013 16:42
Heb je ook Gebruik URL herschrijven op ja staan?
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
- LucasR
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 nov 2013 16:53
Dan is het inderdaad weg. Moet ik dat htaccess als .htaccess houden? En dit kan verder geen kwaad?
- LucasR
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 nov 2013 16:59
De .htaccess moet je laten staan. Zonder .htaccess gaat het niet.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
14 nov 2013 14:18
Hallo,
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.996 seconden