Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foutmelding bij Opslaan nieuwe Gebruiker. Joomla 3.2
Foutmelding bij Opslaan nieuwe Gebruiker. Joomla 3.2
15 nov 2013 11:35
Na aanmaak nieuwe gebruiker en alle velden gevuld klik op Opslaan.
Nu komt steeds de foutmelding:
Fout
Opslaan mislukt door de volgende fout: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'SET username="bestuur" WHERE = 54' at line 1 SQL=UPDATE SET username="bestuur" WHERE = 54
Ma als ik met phpMyAdmin de de MySQL gegevens kijk zie ik elke kleinste verandering is de gebruiker dat gelijk terug. Opslaan zou dus wel werken maar ik kan nog steeds niet met de nieuwe gebruiker inloggen op de website.
Volgens de Webhoster is de MySQL geschikt voor Joomla 3.x
Iemand een idee waar het fout gaat?
Nu komt steeds de foutmelding:
Fout
Opslaan mislukt door de volgende fout: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'SET username="bestuur" WHERE = 54' at line 1 SQL=UPDATE SET username="bestuur" WHERE = 54
Ma als ik met phpMyAdmin de de MySQL gegevens kijk zie ik elke kleinste verandering is de gebruiker dat gelijk terug. Opslaan zou dus wel werken maar ik kan nog steeds niet met de nieuwe gebruiker inloggen op de website.
Volgens de Webhoster is de MySQL geschikt voor Joomla 3.x
Iemand een idee waar het fout gaat?
- VfcHengelo
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
15 nov 2013 12:39
Hallo VfCHengelo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Er zitten wat vreemde zaken in 3.2. Neem aan dat je de gebruiker via de backend aangemaakt hebt? Mogelijke oplossing: Open "de gebruiker", vul allebei de wachtwoorden nog een keer in en sla weer op.
Hier staat er meer over.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Er zitten wat vreemde zaken in 3.2. Neem aan dat je de gebruiker via de backend aangemaakt hebt? Mogelijke oplossing: Open "de gebruiker", vul allebei de wachtwoorden nog een keer in en sla weer op.
Hier staat er meer over.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
26 nov 2013 20:31
Hallo,
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
26 nov 2013 20:44
Nadat ik voor de zoveelste keer Joomla3.2 opnieuw geïnstalleerd heb en steeds met een nieuwe MYSQL database ben begonnen is de foutmelding nu wel weg. Ik kan nu een extra Gebruiker aanmaken/aanpassen en opslaan. Ik heb echter een paar minuten gelden een nieuwe vraag gesteld over offline toch de site laten bekijken door personen met een naam+passwd. De website
www.videofilmclubhengelo.nl
staat OffLine. Toch kan ik de site niet bekijken met de extra aangemaakte gebruiker+passwd.
- VfcHengelo
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
26 nov 2013 20:51
Dus dan is deze vraag opgelost zoals de titel aangeeft.( Foutmelding bij Opslaan nieuwe Gebruiker. Joomla 3.2)
En de andere vraag is hier al gesteld.
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-overige/42739-website-offline
Dan zetten we deze topic op opgelost voor de overzichtelijkheid van het forum.
En de andere vraag is hier al gesteld.
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-overige/42739-website-offline
Dan zetten we deze topic op opgelost voor de overzichtelijkheid van het forum.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.715 seconden