Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Module Aangepaste HTML : kan de tekstverwerker niet laden?
Module Aangepaste HTML : kan de tekstverwerker niet laden?
16 nov 2013 10:34
Wanneer ik via modulebeheer naar een zelfgemaakte module navigeer en deze wil openen krijg ik de volgende melding:
Waarschuwing
Kan de tekstverwerker niet laden
Ik had problemen met updaten van mijn website naar Joomla 3.2.0 wellicht heeft het hier iets mee te maken?
Omdat ik geen backup maar alleen een kopie van mijn mappen en bestanden via FTP heb ik het volgende gedaan.
Ik had alles verwijderd en Joomla 3.2.0 stable Dutch geïnstalleerd, na het installeren van mijn template ben ik mijn Images map vanaf mijn pc gaan kopiëren naar de server en vervolgens ook o.a de volgende bestanden:
- robots.txt
- configuration.php
- .htaccess
- index.php
Nu werkt mijn website weer prima, en alles "lijkt" weer zoals het was.
Dit is eigenlijk het eerste "probleem" waar ik nu tegenaan loop, iemand enig idee wat te doen?
Waarschuwing
Kan de tekstverwerker niet laden
Ik had problemen met updaten van mijn website naar Joomla 3.2.0 wellicht heeft het hier iets mee te maken?
Omdat ik geen backup maar alleen een kopie van mijn mappen en bestanden via FTP heb ik het volgende gedaan.
Ik had alles verwijderd en Joomla 3.2.0 stable Dutch geïnstalleerd, na het installeren van mijn template ben ik mijn Images map vanaf mijn pc gaan kopiëren naar de server en vervolgens ook o.a de volgende bestanden:
- robots.txt
- configuration.php
- .htaccess
- index.php
Nu werkt mijn website weer prima, en alles "lijkt" weer zoals het was.
Dit is eigenlijk het eerste "probleem" waar ik nu tegenaan loop, iemand enig idee wat te doen?
- RensvN
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
16 nov 2013 10:45
Neem aan dat je je oude database gebruikt hebt? Had je ook een andere editor in je oude site?
Database gerepareerd?
index.php en robots.txt moet je in principe gebruiken van de nieuwe versie. Die andere twee is geen probleem.
Database gerepareerd?
index.php en robots.txt moet je in principe gebruiken van de nieuwe versie. Die andere twee is geen probleem.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
16 nov 2013 10:58
Ik was JCE inderdaad vergeten, nu werkt het weer.
Ik heb de oude database gebruikt maar niks gerepareerd, is dit wel nodig?
Overigens nog andere dingen die ik nu moet doen of waar ik rekening mee moet houden, ik neem aan dat dit niet de beste manier is om je site weer online te krijgen?
Ik heb de oude database gebruikt maar niks gerepareerd, is dit wel nodig?
Overigens nog andere dingen die ik nu moet doen of waar ik rekening mee moet houden, ik neem aan dat dit niet de beste manier is om je site weer online te krijgen?
- RensvN
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
16 nov 2013 11:08Klopt helemaalik neem aan dat dit niet de beste manier is om je site weer online te krijgen

In ieder geval database repareren en bij extensiebeheer op ontdekken klikken. En voordat je dat doet voor de zekerheid eerst een backup maken (je weet maar nooit.........). Maar neem aan dat je dat nu wel door hebt

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.731 seconden