Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Artikel nieuwe pagina 1 van ...
Artikel nieuwe pagina 1 van ...
11 mrt 2014 09:48
Joomla versie 3.2.1
Template TX_Zenith_Standaard
Link: www.pweryvonne.nl/nanny-gezocht/visie?showall=&limitstart=
Ik wil graag een lang artikel opdelen in kleinere stukjes. Dit is gelukt via de knop nieuwe pagina onder het tekstveld. Aan de voorkant komt er nu echter boven iedere opgedeelde pagina 'pagina 1 van 6' te staan. Kan ik dit uitschakelen? En zo ja, waar?
Template TX_Zenith_Standaard
Link: www.pweryvonne.nl/nanny-gezocht/visie?showall=&limitstart=
Ik wil graag een lang artikel opdelen in kleinere stukjes. Dit is gelukt via de knop nieuwe pagina onder het tekstveld. Aan de voorkant komt er nu echter boven iedere opgedeelde pagina 'pagina 1 van 6' te staan. Kan ik dit uitschakelen? En zo ja, waar?
- fjordnina
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
11 mrt 2014 09:58 - 11 mrt 2014 12:49
Je kunt het verbergen door dit toe te voegen aan je css bestand:
Code:
#component .pagenavcounter {
display: none;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 mrt 2014 13:05
En hoe werkt dat precies?
Ik heb er inmiddels aardig wat tijd aan besteed, maar kom er niet uit. Ik kan via op mijn website een element inspecteren, daar komt dan ook wel html en css naar boven. Vervolgens backend gaan zoeken, zowel bij artikel als bij de templates, maar daar kom ik niet verder. Welke stappen moet ik precies zetten om dit voor elkaar te krijgen?
Ik heb er inmiddels aardig wat tijd aan besteed, maar kom er niet uit. Ik kan via op mijn website een element inspecteren, daar komt dan ook wel html en css naar boven. Vervolgens backend gaan zoeken, zowel bij artikel als bij de templates, maar daar kom ik niet verder. Welke stappen moet ik precies zetten om dit voor elkaar te krijgen?
- fjordnina
- Nieuw op Joomla!NL
11 mrt 2014 13:09
Als je het via de backend toe wilt voegen, dan naar templatebeheer - Templates. Ga naar je template en klik op Gegevens en bestanden. Als het goed is zie je dan een of meerdere css bestanden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
11 mrt 2014 14:03
Dat klopt, dat had ik ontdekt, maar dan .
Er staan meerdere css bestanden: K2, responsive, system, template, typography en een bestand met allerlei letters en cijfers. Welke moet ik dan hebben? En hoe ontdek ik waar ik de code tussen moet plakken?
Er staan meerdere css bestanden: K2, responsive, system, template, typography en een bestand met allerlei letters en cijfers. Welke moet ik dan hebben? En hoe ontdek ik waar ik de code tussen moet plakken?
- fjordnina
- Nieuw op Joomla!NL
11 mrt 2014 14:53
Denk dat het wel werkt als je hem onderaan template.css plakt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.718 seconden